۵۹۶۳۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هشدار طوفانی به ۶ میلیون ساکن فلوریدا

فرمانداری فلوریدا اعلام کرد که با نزدیک شدن توفان ایرما به این ایالت تاکنون نزدیک به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن از ساکنان آن هشدار تخلیه دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانداری فلوریدا اعلام کرد که با نزدیک شدن توفان ایرما به این ایالت تاکنون نزدیک به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن از ساکنان آن هشدار تخلیه دریافت کرده‌اند.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته از ۷۰۰ هزار تن از ساکنان فلوریدا خواسته شد که خانه‌های خود را ترک کنند و با توجه به شدت این توفان، بیم آن می‌رود که افراد بیشتری از جمعیت ۲۰ میلیونی این ایالت ناچار به تخلیه شوند.
«ریک اسکات» فرماندار فلوریدا پیش از این گفته بود که از آنجایی که این توفان در بالاترین درجه دسته‌بندی شده است، همه ساکنان این ایالت باید آماده تخلیه باشند.
ایرما که سرعت آن گاه به ۱۸۰ مایل (۲۹۰ کیلومتر) در ساعت می‌رسد، در روزهای گذشته این توفان جزایری در کارائیب از جمله بارابودا، سن مارتین و ویرجین را درنوردید، درختان را از جا کند و خانه‌ها و بیمارستان‌ها را ویران کرد.
رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در پی این توفان، شش تن در روزهای گذشته در جزایر ویرجین و آنگویلا جان باختند و خسارات سنگینی به مناطق مختلف وارد شد. شمار کشته‌ها در جزایر کارائیب در مجموع بیش از ۲۰ تن است.
ایرما اکنون در نزدیکی سواحل شمالی کوبا است و به زودی به ایالت فلوریدای آمریکا می‌رسد. همچنین توفان دیگری به نام خوزه به سمت جزایر کارائیب در حرکت است.
آژانس هواشناسی فرانسه روز شنبه بالاترین درجه هشدار را برای ساکنان جزیره‌‌های سن بارتلمی و سن مارتن که جزو قلمرو این کشور قرار دارند، صادر کرد.

این نهاد به مردم این مناطق هشدار داده است که با فرا رسیدن توفان خوزه باید به انتظار بارش باران‌های سیل‌آسا و وزش بادهایی‌ باشند که سرعت آن‌ها تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج