جاباما
۵۹۶۴۶۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سیامند رحمان به فکر یک رکوردشکنی دیگر

مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان از احتمال ارتقای رکورد جهانی سیامند رحمان در رقابت های قهرمانی جهان و رکوردشکنی فرزاد فرزین در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

ایسنا: به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، علی فخرآور گفت: شرایط تیم ملی در مرحله پایانی اردوی آمادگی خوب است و امیدواریم با دست پر از رقابت های قهرمانی جهان مکزیک به کشور برگردیم.

وی انتخاب سیامند رحمان به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ را باعث افتخار ایران دانست و اظهار داشت: سیامند رحمان اسطوره ایران است و انتظار این را داشتیم که در مراسم انتخاب بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ او انتخاب شود، چون از لحاظ فنی و اخلاقی در صدر قرار دارد و باعث افتخار کشورمان است.

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری ایران درباره رکوردشکنی سیامند رحمان در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: رکورد پارالمپیک و جهانی سیامند متفاوت است و می تواند با بالا بردن وزنه ۲۸۸ کیلوگرم بر روی سینه به راحتی عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. با این حال این احتمال هم وجود دارد که رکورد جهانی اش که ۲۹۶ کیلوگرم است را یک یا دو کیلوگرم ارتقا دهد. این اتفاق بستگی به شرایط آمادگی وی دارد، چراکه سلامتی سیامند برای ما مهم تر است.

وی درباره وضعیت آمادگی مجید فرزین نیز گفت: رکورد بازی های پارالمپیک و جهانی دسته ۸۸ کیلوگرم ۲۴۰ کیلوگرم است و به فرزین تعلق دارد و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ارتقا پیدا می کند.

فخرآور در پایان درباره شرایط سایر ملی پوشان اظهار داشت: سامان رضی، حامد صلحی پور و روح الله رستمی شرایط خوبی دارند و اگر بتوانند در رقابت های قهرمانی جهان عنوان قهرمانی را کسب کنند قدم بزرگی است، چرا که می توانیم ناکامی ریو ۲۰۱۶ را جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسر

      بایدقدراین اسطوره ها رودانست وازنظرمالی ومعنوی حمایتشون کردتاهمچنان برای کشورافتخارآفرین باشند.

    • شيرزاد

      اميدواريم ورزشكار كورد اشنويه اي سالهاي سال واسه كشورمون افتخار آفريني كنه.زنده باشي سيامند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج