۵۹۶۵۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمایت کیت وینسلت از وودی آلن

بازیگر سرشناس بریتانیایی با دفاع از تصمیمش برای کار با وودی آلن و رومن پولانسکی کارگردان‌های نامدار هالیوودی از این تجربه به عنوان «فوق العاده» یاد کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از اسوشیتدپرس: بازیگر سرشناس بریتانیایی با دفاع از تصمیمش برای کار با وودی آلن و رومن پولانسکی کارگردان‌های نامدار هالیوودی از این تجربه به عنوان «فوق العاده» یاد کرد.
حمایت کیت وینسلت از وودی آلن

کیت وینسلت در مصاحبه با نیویورک تایمز از طرح سوالی کمی حاشیه‌دار برافروخته شد و از بازی برای ۲ کارگردان هالیوودی دفاع کرد و گفت چه فیلم‌هایی از وی تا اواخر امسال راهی پرده‌های سینماها می‌شود.

بازی وی در «کوه بین ما» در کنار ادریس آلبا به کارگردانی هانی ابواسد امسال به زودی اکران می شود و علاوه بر آن او بازیگر «چرخ شگفتی» درامی نوشته و به کارگردانی آلن نیز هست.

وقتی از وینسلت سوال شد که آیا اتهامات تحقیرآمیزی که علیه آلن مطرح می‌شود موجب شده که او با این کارگردان همکاری کند، این بازیگر ۴۱ ساله گفت: البته که در این باره هم فکر کردم اما در آن زمان، من وودی را نمی‌شناختم و چیزی درباره خانواده او نمی‌دانستم.

وی افزود: به عنوان بازیگر فیلم، باید فقط قدم بزنید و بگویید، من چیزی نمی‌دانم، واقعا، و نمی دانم کدام اینها درست و کدام نادرست است. اگر قرار باشد فکر کنید همه این حرف‌ها درست است، دارید به یک طرف ماجرا فکر می‌کنید و باید فقط با آن طرف کار کنید.

وینسلت در ادامه گفت: وودی آلن یک کارگردان باورنکردنی است. رومن پولانسکی نیز همین طور و من تجربه فوق‌العاده‌ای از کار کردن با هر دوی این کارگردان‌ها کسب کردم، این است که حقیقت دارد.

وینسلت با پولانسکی در سال ۲۰۱۱ در فیلم «کارناژ» همکاری کرده بود و با وودی آلن در فیلمی که به زودی اکران می‌شود بازی کرده که جاستین تیمبرلیک و جونو تمپل نیز دیگر بازیگران آن بوده‌اند.

شدت و احترامی که وینسلت برای این ۲ کارگردان مشهور به کار برده موضوعی شد که برخی از مردم عصبانی را به انتشار کامنت‌هایی علیه وی واداشت.

وینسلت پاسخی به این اعتراض‌ها نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج