جاباما
۵۹۶۶۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترامپ تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی است

یک مجله آلمانی گزارش داد، کمیته اقتصادی و مالی اتحادیه اروپا با انتقاد از سیاست اقتصادی دولت دونالد ترامپ ابراز نگرانی کرد که تلاش های وی برای افزایش سیاست های حمایتگرایانه تهدیدی برای اقتصاد جهانی به شمار می رود.

خبرگزاری تسنیم: یک مجله آلمانی گزارش داد، کمیته اقتصادی و مالی اتحادیه اروپا با انتقاد از سیاست اقتصادی دولت دونالد ترامپ ابراز نگرانی کرد که تلاش های وی برای افزایش سیاست های حمایتگرایانه تهدیدی برای اقتصاد جهانی به شمار می رود.

یک مجله آلمانی گزارش داد، کمیته اقتصادی و مالی اتحادیه اروپا با انتقاد از سیاست اقتصادی دولت دونالد ترامپ ابراز نگرانی کرد که تلاش های وی برای افزایش سیاست های حمایتگرایانه تهدیدی برای اقتصاد جهانی به شمار می رود.

مجله اشپیگل به نقل از یک یادداشت داخلی منتشر شده توسط کمیته ای از مقامات ارشد وزارتخانه های دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا نوشت: «تاثیرات سیاست های ترامپ ممکن است مخرب تر از چیزی باشد که تاکنون تصور می شده است.»

این کمیته همچنین گفته، کشورهای اروپایی نگران سیاست های هزینه ای دولت ترامپ هستند، زیرا: «بدهی های عمومی مسیری است که قابل تداوم نیست» و این سیاست دارای «ریسک های کوتاه مدتی بر اقتصاد جهانی است.»

اشپیگل به نقل از این یادداشت که در مورد سیاست های اقتصادی آمریکا نوشته شده آورده است: «کاهش سرمایه گذاری های بین المللی یکی از آسیب پذیری های احتمالی (ناشی از این سیاست ها) است.»

این یادداشت همچنین گفته، طرح های دولت آمریکا برای اصلاح مالیات ها به شکلی که موجب کاهش ویژه بار هزینه ای از روی دوش شرکت های سود آور و بزرگ شود «بیش از آنکه چالش های پیش روی اقتصاد آمریکا را کاهش دهد، موجب تشدید آنها خواهد گشت.»

ترامپ اعلام کرده که قصد دارد با انجام اصلاحات مالیاتی و ساده سازی قوانین مالیاتی آمریکا میزان مالیات اخذ شده از طبقه متوسط جامعه آمریکا را کاهش دهد.

کمیسیون اروپایی از اظهار نظر در خصوص این یادداشت خودداری کرده است. سخنگوی ریاست جمهوری استونی هم گفته اطلاعی از انتشار این یادداشت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج