جاباما
۵۹۶۷۰۵
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

دانشمند آمریکایی ژاپنی خبر داد؛

تندبادهای آمریکایی، نتیجه‌ی دستکاری آب و هوا

میچپو کاکو دانشمند ژاپنی آمریکایی معتقد است تندبادهای اخیر آمریکاتوسط انسان به وجود آمده اند و در حقیقت نتیجه برنامه تغییرات آب وهوایی دولت هستند.

خبرگزاری مهر - شیوا سعیدی قوی اندام: یک دانشمند آمریکایی ژاپنی معتقد است تندبادهای اخیر آمریکا در نتیجه برنامه‌های تغییرات آب وهوایی دولت موسوم به «هارپ» هستند.
تندبادهای آمریکایی، نتیجه‌ی دستکاری آب و هوا

به نقل از سی بی اس، میچپو کاکو دانشمند ژاپنی آمریکایی معتقد است تندبادهای اخیر آمریکاتوسط انسان به وجود آمده اند و در حقیقت نتیجه برنامه تغییرات آب وهوایی دولت هستند.

به گفته او در این برنامه ها ذرات نانو در هوا پراکنده شده و سپس تندبادها از طریق لیزر فعال شده اند.

او در یک مصاحبه تلویزیونی درباره تاریخچه این برنامه می گوید: برنامه تحقیقاتی HAARP در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی به عنوان بخشی از برنامه تحقیقاتی یونی اسفریک توسط نیروی هوایی، نیروی دریایی و دانشگاه فیرزبنک آلاسکا و سازمان DARPA به وجود آمد.

طبق گفته مقامات دولتی، HAARP به نیروهای ارتش کمک می کند آب و هوا را تغییر داده و با ایجاد زلزله، سیل و تندباد از آن به عنوان یک اسلحه استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یارو خودش واسه ایلومیناتی کار میکنه

    • مهدی

      چ پیشرفتی..ما هنوز پراید میسازیم

      پاسخ ها

      • آرش

        پراید مگه چشه داداش.نه لکسوس و لامبورگینی و فراری و سانتافه اینا خوبن؟!!مرد مومن پراید شدیداایجاد اشتغال میکنه.اورژانسی.اورتوپد.پرستار.نیازمندعضو.گورکن.غسال.قطعه ساز.تعمیرگاه.نعش کش.امبولانس.کفن فروش و گریه کن و....دارن از پراید نون میخورن.واسه شمااگه اب نداره واسه خیلیا نون داره داداش.

    • بدون نام

      نه خیر اقای دانشمند مگر قرار است هر کشوری که ازادی بیش از حد داشته باشد به زمین؟وزمان حکم؟رانی کند درست است امریکا یک کشور فوق العاده ازاد از هر حیث هست وفرهنگ؟؟تکنلوزی قوی دست اوردهای غیر ممکن ودر کل واقعا ابر قدرت است ولی همین ابر قدرت در برابر افرینش وخدای که انسان را اشرف مخلوقات افریده پشیزی ارزش ندارد ازادی بیش حد وجنگ با انجه که خداوند فرموده حرام است نتیجه اش به یک باره تمام هست ونیست انها را به باد میدهد انها خشم خداوند را تجربه میکنند وقتی به راحتی به اسلام وقران ما مسلمانان اهانت میشود ؟؟؟در زندگیشان اندیشههای پلیدی حاکم است شراب خواری هم جنس بازی که انسان شرم میکند از گفتن این کلمات ودنیای کثیفی که دارند یک روز اینگونه خشم؟افریدگار بر سرشان فرود میاید و وحشی میشوند وهمین انسانهای مثلا با فرهنگ وحشیانه به مغازها حمله میکنند تا گرسنه نمانند ولی هنوز دزک نکرده اند که ازادی یعنی چه تا کجا به هر حال این میشود که خداوند خشم خدا خود را اینگونه نشان میدهد من خرافاتی نیستم ولی به احکام خداوند که شامل همه انسانهای روی زمین است ایمان دارم خداوند همه ما را به راست هدایت فرماید

    • بدون نام

      واقعا خیلی عجیبه..پس تو ایران باران نمیایه کار امریکاست..امریکا هروز داره میباره

    • آ کیا

      کسی که در اتاقک شیشه ای نشسته نمیتونه به دیگران سنگ پرتاب کنه. حکایت امریکاست. امواج هارپ اول دامن خودش رو گرفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج