۵۹۶۷۳۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان محاکمه استانداران متهم در جرایم انتخاباتی

رئیس‌کل دادگستری استان تهران می‌گوید طبق تعیین دادگاه کارکنان دولت ۱۲ استاندار و فرمانداری که به‌خاطر جرایم انتخاباتی برایشان کیفرخواست صادر شده، مهر و آبان محاکمه می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌کل دادگستری استان تهران می‌گوید طبق تعیین دادگاه کارکنان دولت ۱۲ استاندار و فرمانداری که به‌خاطر جرایم انتخاباتی برایشان کیفرخواست صادر شده، مهر و آبان محاکمه می‌شوند.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که آیا دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۲ استاندار و فرمانداری که پیشتر سخنگوی قوه قضاییه از صدور کیفرخواست برای آنها در ارتباط با جرایم انتخاباتی خبر داده بود، تعیین وقت شده است یا خیر اظهار کرد: هر کدام از استانداران و فرمانداران متهم در جرایم انتخاباتی، پرونده مستقل دارند و این‌طور نیست که همه این افراد با هم محاکمه شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: بر همین اساس، شعبه ویژه‌ای که در دادگاه کارکنان دولت برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی استانداران و فرمانداران در نظر گرفته شده، روزهای مختلفی را در مهر و آبان امسال به‌منظور رسیدگی به اتهامات این افراد تعیین کرده است.

به‌گفته اسماعیلی تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و استفاده از امکانات دولتی به‌نفع یک نامزد، عمده اتهامات متهمان این پرونده‌هاست.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه در یکصدوشانزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره پرونده‌های در حال رسیدگی در تهران و سایر استان‌هاست.

به‌گفته اژه‌ای در تهران نسبت به ۱۲ استاندار و فرماندار کیفرخواست صادر شده اما هنوز دادگاه‌های‌شان برگزار نشده است. در استان‌ها نیز تاکنون ۱۷ مورد محکومیت اعم از حبس و جرای نقدی و درباره ۲۴ مورد نیز برائت صادر شدند و تعدادی هم در حال رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم سرکار گذاشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج