۵۹۶۸۷۵
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

پلمپ یک مدرسه ایرانی در امارات

معاون امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جزئیات تعطیلی یک مدرسه ایرانی در شارجه امارات را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص پلمب یک مدرسه ایرانی در کشور امارات اظهار کرد: رابطه سیاسی ما با امارات خوب نیست و بر همین اساس مشکلاتی برای برخی مدارس به وجود آمده است و از سوی دولت این کشور فشارهایی برای تعطیلی مدارس ایرانی وجود دارد که مشکلات مربوط به دو عمارت شارجه و ابوظبی است.

وی افزود: اخیراً در عمارت شارجه، مجوز فعالیت یک مدرسه ایرانی تمدید نشده و بر همین اساس مدرسه پلمب شده است، وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت امور خارجه در تلاش است تا مجوز فعالیت این مدرسه را تمدید کند و در ماه‌های آینده شاهد فعالیت آن باشیم.

معاون امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعداد دانش‌آموزان این مدرسه گفت: یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل می‌کردند که ۵۰۰ نفر آنها دانش‌آموزان اتباع کشور افغانستان بودند، تمام دانش‌آموزان ایرانی در مدارس دوبی ساماندهی شده‌اند و تنها برخی از دانش‌آموزان افغانستانی باقی مانده‌اند.

حسینی ادامه داد: مدرسه ایرانی که در شارجه فعالیت می‌کند و هم‌اکنون پلمب شده است، استیجاری بوده و یک مدرسه توسط ایران ساخته شده که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است؛ ادعاهای دولت امارات مبنی بر ساخت‌وساز در این مدرسه بدون مجوز صحت ندارد و ما هیچ ساخت‌وسازی در مدرسه انجام نداده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مدارس ایرانی بیش از ۲۰ سال است که در کشور امارات مشغول به فعالیت و خدمات‌دهی هستند، افزود: مشکلاتی که در سال‌های اخیر برای برخی مدارس به وجود آمده قطعاً به‌دلیل مسائل سیاسی است.

معاون امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت معلمان ایرانی که در امارات فعالیت می‌کنند، گفت: معلمانی که در شارجه فعالیت می‌کردند، مدت مأموریت‌شان تمام شده و به ایران بازگشته‌اند و نیروهای محلی مورد استفاده نیز در مدارس دوبی سازماندهی شده‌اند. همچنین تأکید می‌کنم که مشکل ما صرفاً در دو عمارت شارجه و ابوظبی است و اغلب مدارس و دانش‌آموزان ایرانی در دوبی حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرتون قدیمیه . این و هفته پیش من و تو نشون داد

    • بدون نام

      فقط باید گفت متاسفیم ،متاسفیم.

    • بدون نام

      مبارکا باشه دیگه چخبر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج