۵۹۶۸۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تشکر سوریه از ایران و حزب الله

معاون وزیر امور خارجه سوریه در گفتگو با شبکه خبری المیادین نبرد «دیرالزور» را آخرین نبرد بزرگ و نقطه اساسی ریشه کنی تروریسم برشمرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از المیادین، «فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه نبرد «دیرالزور» را نقطه عطفی در ریشه کنی تروریسم بر شمرد.

المقداد در گفتگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: آنچه در دیرالزور روی داد دستاوردی راهبردی است و مانعی برای ارتش جهت رسیدن به هیچ مکانی وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از حزب الله و ایران و روسیه بخاطر حمایت هایشان در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد که دیرالزور منطقه راهبردی است که سوریه را به عراق متصل می نماید.

المقداد گفت: گروه تروریستی داعش با کمک آمریکا به دیرالزور رسید که جا دارد به حمله به مواضع ارتش سوریه در جبل الثرده اشاره کنیم. تمام اراضی سوریه مقدس است و سوریه یکپارچه باقی خواهد ماند.

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه تمام توطئه ها علیه سوریه بیش از پیش در حال آشکار شدن است، تصریح کرد: آنچه در حال وقوع است پیروزی بزرگ ارتش است که ما را به پیروزی نهایی نزدیک می کند. به اعتقاد من نبرد دیرالزور آخرین نبرد بزرگ بود و آنچه باقی خواهد ماند جزئیات است.

المقداد همچنین تاکید کرد که سوریه پیروز خواهد شد و تمام ابلهان و کسانی که برای ساقط نمودن دولت سوریه تلاش کردند رخت برخواهند بست.

وی در ادامه گفت: ما به برادرانمان در حزب الله افتخار می کنیم.

معاون وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: عربستان برای ائتلاف تروریسم علیه سوریه میلیاردها هزینه کرد. متهم نمودن قطر از سوی عربستان مبنی بر حمایت از تروریسم صحیح است اما عربستان در صدر حامیان تروریسم قرار دارد.

المقداد با اعلام اینکه هرگونه حضور خارجی در خاک سوریه پذیرفتنی نیست و آمریکا دشمن سوریه است، افزود: کسی که می خواهد با تروریسم مبارزه کند باید با ارتش سوریه هماهنگی کند. نیروهای آمریکایی زیرساخت ها در سوریه را ویران کردند و اقدامات آنها در راستای خدمت به تروریسم است.

وی همچنین اظهار داشت: آمریکا باید برود در غیر این صورت با آن همچون متجاوز برخورد خواهیم کرد. آمریکایی ها باید با پای خودشان از سوریه خارج شوند.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین گفت: مردم سوریه صاحب حق انحصاری انتخاب رهبران خود هستند و ما سخنان غربی ها در این خصوص را مضحک می دانیم. هنگامی که ارتش سوریه بر روی زمین دست به موفقیت می زند شاهد اتهامات و دروغ های غربی ها هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج