۵۹۶۹۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تقاضای مرگ برای رهایی از کابوس دو جنایت

پسر جوان که درپی اختلاف‌های شدید، پدرخود و دوستش را به قتل رسانده بود، برای رهایی از کابوس‌هایش خواستار مرگش شد.

روزنامه ایران: پسر جوان که درپی اختلاف‌های شدید، پدرخود و دوستش را به قتل رسانده بود، برای رهایی از کابوس‌هایش خواستار مرگش شد.
رسیدگی به این پرونده از پنج سال پیش و با مرگ مرموز پسر جوانی در آپارتمانش کلید خورد. معمای قتل سعید ۲۶ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود بدون هیچ سرنخی سر به مهر باقی مانده بود.
اما چند ماه پس از این جنایت و در حالی که امیدها برای حل راز این قتل رنگ باخته بود، یکی از دوستان مقتول به اتهام قتل پدر ۶۷ ساله‌اش در شهرستان «تایباد» استان خراسان رضوی بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل دوستش -سعید- نیز اعتراف کرد. متهم به کارآگاهان گفت: «من با دوستم و پدرم بر سر مسائل اعتقادی اختلاف داشتیم. من برای قتل آنها نقشه‌ای نکشیده بودم اما هر دو بار وقتی با آنها درگیری لفظی پیدا کردم به خشم آمدم و با دیدن چاقوی آشپزخانه ناگهان تصمیم به قتل‌شان گرفتم.»
با اعترافات صریح متهم و بازسازی صحنه، پرونده برای رسیدگی به هر دو جنایت به دادگاه کیفری تهران فرستاده شد.سپس متهم در پرونده قتل دوستش به قصاص محکوم شد. در حالی که پسر جوان در یکقدمی چوبه دار قراردارد، صبح دیروز او برای محاکمه در پرونده قتل پدرش نیز در شعبه دوم دادگاه کیفری تهران پیش روی قضات ایستاد.
در ابتدای جلسه خانواده متهم در جایگاه حاضر شده و خواستار قصاص عامل قتل شدند. پس از آنها، متهم روبه‌روی قضات قرار گرفت و گفت: «من برای مرگ آماده ام، زودتر اعدامم کنید تا از کابوس‌های شبانه در زندان خلاص شوم.»در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و بزودی حکمشان را صادر می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج