۵۹۶۹۸۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

صبح نو: آمریکا در مهار طوفان درمانده شده

سیل و توفان در روزها و هفته‌های اخیر برخی از ایالت‌های آمریکا را درنوردیده و موجب آوارگی و بی خانمان شدن هزاران نفر و کشته شدن ده‌ها نفر شده است. وقوع این نوع حوادث در مناطق مختلف آمریکا البته امری مرسوم و مداوم محسوب می‌شود؛ اما نکته مهم در این حوادث، ضعف جدی دولت مرکزی و ایالت‌های حادثه دیده در کمک به مردم و کاستن از مشکلات و آلام آنهاست.

روزنامه صبح نو: سیل و توفان در روزها و هفته‌های اخیر برخی از ایالت‌های آمریکا را درنوردیده و موجب آوارگی و بی خانمان شدن هزاران نفر و کشته شدن ده‌ها نفر شده است. وقوع این نوع حوادث در مناطق مختلف آمریکا البته امری مرسوم و مداوم محسوب می‌شود؛ اما نکته مهم در این حوادث، ضعف جدی دولت مرکزی و ایالت‌های حادثه دیده در کمک به مردم و کاستن از مشکلات و آلام آنهاست.
در چنین مواقعی، رسانه‌های آمریکا که عادت دارند کوچکترین مشکلات را در اقصی نقاط عالم زیر آگراندیسمان برده و بزرگ نمایی کنند، درباره مشکلات عظیم خود کر و کورند و در برابر مشکلات مردم آمریکا، تقریباً هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند؛ حتی در شرایط حاضر که بسیاری از این رسانه‌ها با ترامپ و رفتارهای او زاویه دارند. عجیب‌تر اینکه رسانه‌های خودی در داخل ایران هم نسبت به چنین اتفاقاتی منفعل و غیرفعالند.
از رسانه‌های اصلاح طلب که البته هیچ انتظاری نیست و توقع هرنوع انتقادی از آنها از آمریکا، سالبه به انتفاع موضوع است! سایر رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما اما در این باره ضعف جدی دارند و توقع آن است که در انعکاس این حوادث و نشان دادن بی کفایتی و بی لیاقتی دولت آمریکا در حل مشکلات داخلی خود، فعال باشند.
در همین روزها عکس العمل مرزبانان ایرانی در برخورد با عوامل قاچاق مواد محترقه که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، به نام کشته شدن کولبران ایرانی توسط رسانه‌های غربی و عوامل خودفروخته وطنی در فضای مجازی به موضوعی رسانه‌ای تبدیل یا ضعف دولت یازدهم در توزیع کالاهای اساسی و تشکیل صف‌های طولانی مردم، به سوژه‌ای انتقادی علیه جمهوری اسلامی بدل شد. در چنین منازعه رسانه‌ای، به‌نظر می‌رسد ضعف و غیبت رسانه‌های ایرانی و دیگر رسانه‌های منتقد آمریکا جایز نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیا هم خوب چیزیه این طوفان اگه در ایران بود بجای ۲۴نفر تا دیروز ۲۴۰هزار نفر رو میکشت

    • بدون نام

      برین کمکشون ههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج