۵۹۶۹۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رکوردشکنی بازی تاج و تخت با یک میلیارد بار کپی!

فصل هفتم بازی تاج و تخت نیز به پایان رسید و با تمام سوالاتی که برای بینندگان باقی‌مانده به نظر می‌رسد باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا به جواب‌های‌مان برسیم!

وب سایت فارنت - ابراهیم چهاردولی: فصل هفتم بازی تاج و تخت نیز به پایان رسید و با تمام سوالاتی که برای بینندگان باقی‌مانده به نظر می‌رسد باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا به جواب‌های‌مان برسیم!
رکوردشکنی بازی تاج و تخت با یک میلیارد بار کپی!

این سریال باعث شد استانداردهای بسیاری در تلویزیون تغییر کند. پس از این سریال حجم سرمایه‌گذاری روی تلویزیون بیشتر شد و سریال‌های سنگین‌تر و عظیم‌تر بیشتری تولید شدند. نه تنها استانداردهای تولید تغییر کرد بلکه استاندارد میزان کپی شدن نیز تغییر کرده است. بازی تاج و تخت جزو یکی از کپی شده‌ترین سریال‌ها تاریخ است. نکته اینجاست که هر چه پیشرفت سریال بیشتر می‌شود خط داستانی اوج بیشتری می‌گیرد و مردم بیشتری به پای این سریال خواهند نشست. همچنین همه می‌دانند که یک پایان کلی وجود دارد و می‌دانند که سریال کجا به پایان می‌رسد و مانند دیگر سریال‌ها نیست که تا حد امکان ادامه یابد.

اولین قسمت فصل هفت این سریال حدود ۹۰ میلیون بار کپی شد که نسبتا عدد کمی به نظر می‌رسد، چون که کل این فصل یک میلیارد بار کپی شد و اگر به صورت میانگین محاسبه کنیم هر قسمت باید ۱۴۲ میلیون بار کپی شود.

کمپانی MUSO یک کمپانی دفاع از حقوق کپی‌رایت است و یکی از امورش جمع‌آوری اطلاعات و داده دقیق از میزان کپی شدن یک اثر است. طبق گفته این کمپانی آخرین قسمت سریال ۱۲۰ میلیون بار کپی شد که در دو نوع دانلود و پخش آنلاین غیرقانونی پخش می‌شود. حدود ۸۴.۷ درصد میزان کپی این سریال از طریق استریم و پخش آنلاین بوده و تنها ۹.۱ درصد از طریق دانلود تورنت بوده است.

البته شبکه HBO واقعا کاری از دستش ساخته نیست و بسیاری از بینندگان این سریال طبیعتا دسترسی به خود شبکه نخواهند داشت. همچنین اگر HBO تمام تلاش خود را معطوف از کار انداختن یک کپی‌کار کند، ۱۰ مورد دیگر ظاهر خواهند شد. فصل ۸ سریال نیز ممکن است تا سال ۲۰۱۹ تاخیر داشته باشد و می‌توان تصور کرد که چه رکوردهای دانلودی را خواهد شکست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج