۵۹۶۹۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایران‌پوریان: گل زدن من نه، برد تراکتور مهم است

مدافع - هافبک تراکتورسازی تبریز از دعوت نشدنش به تیم ملی متعجب است، اما همچنان به نظر کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم: محمد ایران‌پوریان درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل پدیده، عملکرد داور این دیدار، روند گلزنی‌هایش در هفته‌های اخیر و ... صحبت‌هایی انجام داده است که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

از دیدار مقابل پدیده شروع کنیم...

کلاً بازی خوبی بود. ما شایسته پیروزی بودیم و خوب بازی کردیم. پدیده هم تیم خوبی بود، اما نمایشی دفاعی داشت و کلاً بازی را پیچیده کرده بود. برخلاف جریان بازی هم دروازه‌مان باز شد، اما تا آخرین لحظه جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

درباره آن گلی که زدی صحبت کن. فکر می‌کنم این یکی از حساس‌ترین گل‌هایی بود که این فصل به ثمر رساندی.

همه بچه‌ها زحمت کشیدند، دویدند، تلاش کردند و فرصت ساختند. اگر هم من گل زدم، حاصل زحمات دیگر بازیکنان بود. مهم رفتن تراکتورسازی به مرحله بعد است، نه اینکه چه کسی گل زده یا پاس گل داده است. گل زدن من هم مهم نیست، مهم این است که تراکتورسازی از این دیدار به سلامت عبور کرد.

بازیکنان و مربیان پدیده همگی اعتقاد داشتند که گل تو باید مردود اعلام می‌شد. در آن صحنه واقعاً در آفساید بودی؟

نظر دادن در مورد آن صحنه را بر عهده کارشناسان می‌گذارم. اگر بگویند آفساید نبوده که چه بهتر، اما اگر بگویند آفساید بود، به آن احترام می‌گذارم. البته بعد از بازی یکی از کارشناسان داوری در یک برنامه تلویزیونی گفت که گل صحیح بوده است. به‌هر حال خدا را شکر که گل زدیم.

کلاً هر دو تیم هم به عملکرد داور بازی اعتراض داشتند و حتی یحیی گل‌محمدی هم به خاطر اعتراض‌هایش از کنار زمین اخراج شد.

بله، واقعاً نمی‌دانم داور چرا بعضی جاها سوت نمی‌زد. یک بازیکن پدیده چهار بار جلوی ضدحملات ما را با خطا گرفت. در هیچ‌کدام از صحنه‌ها داور حتی نزدیک آن بازیکن هم نمی‌شد که یک تذکر خشک و خالی به او بدهد. در یک صحنه دیگر سر بازیکن ما شکافت، داور باز هم خطا نگرفت. تازه در آن صحنه اوت را هم به پدیده داد. در دقایق پایانی بازی هم یحیی گل‌محمدی یک اعتراض کوچک انجام داد که خیلی هم اعتراض سنگینی نبود، اما او را از کنار زمین اخراج کرد. کلاً داور روند بازی را با سوت‌هایش عوض کرد.

فکر می‌کنی تراکتورسای با ادامه این روند بتواند در لیگ برتر یا جام حذفی مدعی باشد؟

ما فقط سه برد آوردیم، اتفاق خاصی نیفتاده است. هنوز خیلی زود است که از این چیزها صحبت کنیم. هیچ‌کس با سه برد قهرمان نمی‌شود. ما با کمبود نفر مواجهیم. هر روز یک بازیکن‌مان مصدوم یا محروم می‌شود. مجبوریم برخی از بازیکنان را هم از تیم جوانان به بزرگسالان اضافه کنیم. آنها هم البته شایستگی خودشان را نشان دادند. تنها قولی که می‌توانیم بدهیم این است که با تمام وجود بازی کنیم و برای خوشحال کردن هواداران‌مان بجنگیم.

هفته آینده هم در لیگ برتر با سیاه‌جامگان بازی دارید. نظرت درباره آن بازی چیست؟

باید دیگر از شادی پیروزی مقابل پدیده بیرون بیاییم. مقابل سیاه‌جامگان بازی خیلی سختی داریم. آنها برای امتیاز گرفتن به تبریز می‌آیند، اما ما هم نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم. سیاه‌جامگان تیم باشخصیت و قابل احترامی است، اما باید آنها را ببریم.

این روزها خیلی‌ها بابت دعوت نشدن تو به تیم ملی از کی‌روش ایراد می‌گیرند..

دیگر نمی‌دانم باید چه‌کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم. خودتان می‌بینید. در این چند سال همه می‌گویند «باید دعوت شوی، باید دعوت شوی، باید دعوت شوی»، اما این نظر همه هست، به‌جز سرمربی محترم تیم ملی. کی‌روش مربی کاربلدی است و من به او احترام می‌گذارم. امیدوارم او مرا هم ببیند و به تیم ملی دعوت کند، اما اگر این‌طور هم نشود، برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم. فعلاً همه سعی من این است که بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی انجام بدهم.

از جوانان صحبت کردی؛ بازیکنان‌ جوان‌تان این روزها خیلی خوب در ترکیب تراکتورسازی می‌درخشند.

ما چند بازیکن جوان خوب داریم. آزادی، طاهران، نادری، محمدزاده، تهامی؛ این‌ها بازیکنان شایسته‌ای هستند که برای تراکتورسازی زحمت می‌کشند. البته بزرگ‌ترها هم برای این جوانان سنگ تمام می‌گذارند. امیدوارم این جوانان قدر پیراهن تراکتورسازی را بدانند.

... و صحبت پایانی؟

از هواداران‌مان تشکر می‌کنم. دم‌شان گرم که در مشهد هم ما را تنها نگذاشتند. امیدوارم این روند حمایت‌های‌شان ادامه‌دار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج