۵۹۷۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سفر مهم وزیر امور خارجه پاکستان به ایران

خواجه آصف وزیر امور خارجه پاکستان به منظور بحث و گفتگو با مقامات ایران پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله سیاست‌های آمریکا در منطقه وارد تهران شد.

خبرگزاری تسنیم: خواجه آصف وزیر امور خارجه، برای دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان در خصوص سیاست‌های جدید آمریکا، با بدرقه مسئولین سفارت ایران در اسلام‌آباد وارد تهران شد.

گزارش‌ها حاکی است ناصر جنجوعه مشاور امنیت ملی پاکستان نیز در این سفر خواجه آصف را همراهی می‌کند.

خرم دستگیر وزیر دفاع پاکستان پیشتر اعلام کرده بود: خواجه آصف به منظور رایزنی با کشورهای قدرتمند منطقه به پکن و تهران سفر کرده و سپس عازم واشنگتن خواهد شد تا واکنش‌های پاکستان نسبت به سیاست‌های جدید آمریکا را به گوش مسئولین کاخ سفید برساند.

پیشتر وزیر امور خارجه پاکستان به چین سفر کرده و در مورد سیاست‌های جدید کاخ سفید و خطرات آن برای منطقه به آنها هشدار داده بود.

وزیر خارجه پاکستان در این سفر یک روزه با حسن روحانی رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور دیدار خواهد کرد.

خواجه آصف امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کرده و علاوه بر زیارت امام هشتم، قرار است با مسئولین آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو داشته باشد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا پاکستان به همکاری با تروریست‌های فعال در خاک افغانستان متهم و تهدید کرده بود که کمکهای مالی خود را به پاکستان قطع خواهد کرد.

سیاستمداران، احزاب و مردم پاکستان نسبت به اظهارات ترامپ واکنش‌های تندی نشان داده و آن را تلاشی برای فرار از شکست در افغانستان دانستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      پاکستان ، رهبر شماره 2 تروریسم در منطقه .

    • نادر

      چقدر و چندین بار توسط گروه های تکفیری وتروریستی به نیروهای مرزبانی مان از خاک پاکستان حمله شده است واکنش دولت پاکستان چی بوده؟ بیشتر کشورهای همسایه مان نان به نرخ روز میخورند اگر آمریکا یی ها کمک شان را دو برابر کرد ه و ترامپ از دولت پاکستان تعریف و تمجید می کرد بازم پاکستانی ها به طرف ایران میآمدند آیا دولت پاکستان تاکنون تروریست های وهابی و تکفیری که فرزندان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیده اند تحویل ایران داده یا اقدامی علیه آنان کرده ویا آزادانه در داخل کشور پاکستان دارند زندگی میکنند آیا پاکستان تا کنون به حسن همجواری پایبند بوده است جواب آقایان و مدیران وزارت خارجه کشورمان به درخواست آنان چی بوده؟ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج