جاباما
۵۹۷۰۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شرط جبهه یاران برای همراهی اصولگرایان

سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: نباید تصور داشته باشیم که صرفاً افراد باتجربه می‌توانند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند. باید مشارکت جوانان را هم مدنظر قرار دهیم و از ظرفیت فکری و چابک بودن و جسارت آنها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: نباید تصور داشته باشیم که صرفاً افراد باتجربه می‌توانند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند. باید مشارکت جوانان را هم مدنظر قرار دهیم و از ظرفیت فکری و چابک بودن و جسارت آنها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

امیررضا واعظ‌ آشتیانی در واکنش به اظهارات اخیر احمد خاتمی مبنی بر اینکه اعتماد مردم به محاسن سفید بزرگان بیش از جوانان است، گفت: جوانان پشتوانه‌های انسانی یک جامعه به شمار می‌روند ضمن اینکه دلیل ندارد که همه جوانان مدیر و پشت میزنشین شوند اما معتقدم در دوران جوانی صداقت در عمل، انرژی و افکار به روزتری دنبال می‌شود.

در عرصه مدیریت هر تجربه‌ای را نمی‌توان تجربه دانست

وی با بیان اینکه جوانان باید در کنار افراد باتجربه سعی در تجربه آموزی داشته باشند، اظهار داشت: اینکه جامعه نگاه مثبتی به افراد باتجربه دارد، نگاه درستی است اما در عرصه مدیریت هر تجربه‌ای را نمی‌توان تجربه دانست لذا باید جامعه بر مبنای علم روز دنیا حرکت کند. حال اگر فردی در گذشته ۳۰ سال پیش جا مانده باشد، نمی‌توان او را باتجربه قلمداد کنیم و جوانان باید در کنار افراد باتجربه‌ای که اندوخته به ‌روز دارند، در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی تجربه آموزی کنند.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب با بیان اینکه تلفیقی از تفکر جوانی و استفاده از تجربیات اثرگذار می‌تواند برای جامعه نقش اساسی ایفا کند، گفت: با تجربه‌های اثرگذار باید آرام آرام به سوی نیروهای جوان حرکت کرد تا ‌آنها نیز وارد عرصه تصمیم‌گیری و اجرایی شوند. اگر بنا باشد جوانان را در یک مقطعی نگه داریم و اجازه تربیت آنها برای نسل آینده را ندهیم بزرگترین خطای استراتژیک برای یک جامعه به وجود می‌آید.

میدان دادن به جوانان براساس هدفگذاری تعریف شده باشد

واعظ ‌آشتیانی با بیان اینکه جامعه مانند یک میدان دو امدادی است که این گوی باید در اختیار فرد بعدی قرار‌ گیرد، اظهار داشت: نباید تصور داشته باشیم که صرفاً افراد با تجربه می‌توانند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند. بلکه باید مشارکت جوانان را هم مدنظر قرار دهیم و از ظرفیت فکری و چابک بودن و جسارت آنها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود اما باید این توجه را داشت که جوانان را باید به میدان آوریم و این میدان دادن براساس هدفگذاری تعریف شده و برنامه‌ریزی مشخص باشد و بی‌پروا وارد عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نشوند.

ویبا بیان اینکه ورود بدون پشتوانه جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند اثری مخرب داشته باشد، گفت: غیر منطقی است که بخواهیم بدون تدبر جوانگرایی داشته باشیم، حضور جوانان در جمنا در کنار افراد باتجربه‌ بود که بحث می‌‌کردند و راهکار می‌دادند.

اصلاحات ساختاری را در دستور کار جبهه یاران / بازبینی مسئولیت‌ها

واعظ آشتیانی در رابطه با فعالیت جبهه یاران انقلاب گفت: جبهه یاران جلسات هفتگی خود را به صورت مداوم برگزار و کمیته‌های آن فعال هستند و در زمان مقتضی مواضع خود را اعلام می‌کند.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: به دنبال کارهای تشکیلاتی خود هستیم و اصلاحاتی که نیاز است را پیگیری می‌کنیم که اصلاحات ساختاری را در دستور کار داریم و مسئولیت‌ها از پیش تعریف شده بود اما مجدداً مورد بازبینی قرار گرفته است و همچنین معتقد هستیم جدای ازبحث ساختاری باید فضای جامعه را مورد رصد و بررسی قرار دهیم.

ارزیابی عملکرد دولت

وی با اشاره به بررسی عملکرد دولت گفت: کمیته‌های مختلف عملکرد دولت را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در جاهایی که نیاز به پیشنهادات باشد، پیشنهادات خود را ارائه می‌دهیم و در جایی که منتقد هستیم هم سعی می‌کنیم انتقادات را منتقل کنیم و برداشت از انتقادات را به عهده دولت و مسئولین می‌گذاریم و وظیفه تشکیلاتی ایجاب می‌کند که کار خود را انجام دهیم.

مسئولان اهتمام بیشتری به تشکل‌ها و گروه‌ها داشته باشند

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم کارگزاران دولت هم اهتمام بیشتری نسبت به تشکل‌ها و گروه‌ها داشته باشند چرا که اگر خود را فارغ از انتقاد ببینند، با مشکل مواجه خواهند شد.

واعظ‌آشتیانی در رابطه با وضعیت جبهه یاران انقلاب، بیان کرد: ضمن اینکه پیگیری حقوقی برای ثبت جبهه یاران را در دستور کار داریم از سال گذشته از طریق سامانه وزارت کشور پیگیری‌هایی داشته و کد رهگیری دریافت کردیم و منتظر تصمیم‌گیری لازم از سوی کمیته ماده ۱۰ احزاب هستیم.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با اعضای تشکیلات در آینده‌ای نزدیک

واعظ آشتیانی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی،گفت: در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک جلسه هم‌اندیشی با اعضای تشکیلات برگزار کنیم و برگزاری کنگره منوط به اخذ مجوز از سوی وزارت کشور است.

وی پیرامون فعالیت در زمینه انتخابات مجلس اظهار داشت: این بحث در کمیته سیاسی مطرح و در حال بررسی است واما بحث انتخابات مجلس یازدهم در شورای مرکزی طرح نشده است.

شرط جبهه یاران برای برای همراهی با اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم

سخنگوی جبهه یاران درباره اینکه آیا فعالیت‌ها در انتخابات آینده بر محوریت جمنا خواهد بود، گفت: اعتقاد ما این است که اگر بنا است مجموعه‌های اصولگرایی برای دوره یازدهم مجلس انتخاب افراد را داشته باشند، باید براساس شایسته‌سالاری و شاخص‌های منطقی باشد و جبهه یاران در این صورت حمایت خواهد کرد، اما اگر تشکیک در این قضیه طرح شود و گروه‌ها نظرات دیگر داشته باشند این خود می‌تواند چالشی در مجموعه اصولگرایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: تلاش جمنا باید بر این اساس باشد که گروه‌های مختلف اصولگرا به سمتی هدایت شوند که به یک اجماع برسند. در عین حال که کار دشوار است اما زمان مناسبی است که بتوانند گروه‌های سیاسی اصولگرایی و نزدیک به آن رابه اجماع برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج