۵۹۷۲۲۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

درخشش «کوئیز آو کینگز» در لیگ بازی‌های رایانه‌ای

استقبال قابل توجه گیمرها از تنها بازی ایرانی حاضر در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، نشان می‌دهد بازی‌سازان ایرانی توان رقابت با بازی‌های خارجی را دارند.

خبرگزاری مهر - محمد صابری: استقبال قابل توجه گیمرها از تنها بازی ایرانی حاضر در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، نشان می‌دهد بازی‌سازان ایرانی توان رقابت با بازی‌های خارجی را دارند.
درخشش «کوئیز آو کینگز» در لیگ بازی‌های رایانه‌ای

سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ۱۳ تا ۲۳ شهریورماه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب (نماینده رسمی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی ESWC) در حال برگزاری است.

در این رقابت‌ها ۶۹۰۵ نفر در رشته‌های PES ۲۰۱۷ و FIFA ۲۰۱۷ در دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس ۳۶۰، بازی Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings برای گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive برای کامپیوتر، به رقابت می‌پردازند.

برای این مسابقات یک میلیارد ریال جایزه تعیین شده است. از جمله این که قرار بود یک خودرو ۲۰۶ به قهرمان رشته‌ای که بیشترین ثبت‌نامی در آن انجام می‌گیرد اهدا شود. از آنجا که در روزهای ثبت‌نام اعلام شد این مسابقات به عنوان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی در رشته‌های «فیفا» و «کلش رویال» (در صورت اختصاص سهمیه) شناخته می‌شود، انتظار می‌رفت بیشترین ثبت‌نامی‌ها در این دو رشته انجام شود. اما استقبال قابل توجه مردم از بازی ایرانی Quiz of Kings همه را غافلگیر کرد.

براساس اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی ایرانی Quiz of Kings نیز پرطرفدارترین و رقابتی‌ترین رشته سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شده است و بدین ترتیب جایزه ویژه این مسابقات، به قهرمان این رشته تعلق خواهد گرفت. ۲۴۰۵ نفر شامل ۶۲۸ زن و ۱۷۷۷ مرد برای رقابت در رشته Quiz of Kings سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران ثبت‌نام کردند و در نتیجه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به عنوان جایزه ویژه این رقابت‌ها، به قهرمان رشته Quiz of Kings اهدا می‌شود.

دومین رشته پرطرفدار این رقابت‌ها هم فیفا بود که ۲۰۹۸ نفر در آن در دو کنسول اکس‌باکس و پلی استیشن ۴ ثبت‌نام کردند. در بازی PES نیز ۱۸۰۴ نفر، در بازی کلش رویال ۴۸۳ نفر و در بازی کانتر ۲۳ تیم ۵ نفره شرکت کرده‌اند.

سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رقابت‌ها پرکردن اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان در محیطی سالم و با بازی‌های مورد تایید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فرهنگ‌سازی، حمایت از بخش خصوصی و بازی‌سازان داخلی اعلام شده است.

علاقه‌مندان به تماشای این رقابت‌ها می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در مجموعه برج میلاد تهران حضور یابند. همچنین آخرین اخبار و اطلاعات از این رقابت‌ها را می‌توانید در سایت cgame.ir دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج