جاباما
۵۹۷۲۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیش فروش بلیط های نمایش ترسناک «اتاق سیاه»

«اتاق سیاه» نوشته‌ی محسن عظیمی که به شکل گروهی کارگردانی شده از ۲۳ شهریور در سالن محراب اجرا می‌شود و ‌پیش‌فروش بلیت این نمایش از یک‌شنبه آغاز شده است.

بانی فیلم: «اتاق سیاه» نوشته‌ی محسن عظیمی که به شکل گروهی کارگردانی شده از ۲۳ شهریور در سالن محراب اجرا می‌شود و ‌پیش‌فروش بلیت این نمایش از یک‌شنبه آغاز شده است.

به گزارش رسیده،این نمایش فضایی دلهره‌آور و وحشت‌زا دارد و قصه‌ی پسری به نام امید است که قصد دارد پدرش را بکشد اما برادر کوچکش مجید از طرف مادرش آمده تا مانع او شود، آن‌ها در اتاقی که حسی پر از نفرت در آن موج می‌زند درگیر آدم‌هایی می‌شوند که پیش از آن در آنجا خودشان را به خاطر نفرتشان از زندگی کشته‌اند…
پیش فروش بلیط های نمایش ترسناک «اتاق سیاه»
در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) امید اولیایی، علی تاجیک، فرزانه رحیمی، پردیس رضاپوری، اشکان شریعت و مرتضی محمدی ایفای نقش می‌کنند.
همچنین فرزانه رحیمی به عنوان مشاور متن و‌ منشی صحنه، علی تاجیک، طراح صحنه، لباس، پوستر و بروشور، مجید عابری، مدیر صحنه و نور، اشکان شریعت، برنامه‌ریز، رامین شیروانی، مشاور گروه بازیگران، فاطمه مقدم‌پور، دستیار لباس، شیدا معاذی، آوا، بنیامین صیادی‌نیا، عکاس، محمد فراهانی، مدیر اجرایی، علیرضا ورمرزیاری، مدیر تولید، محمدرضا افشاری فریدی، دستیار تولید، بهار راد، روابط عمومی، امین کردبچه چنگی، مشاور رسانه و تبلیغات مجازی، گروه فرهنگی، هنری نمایه، گروه اجرایی و گروه تبلیغات دیده‌بان هنر، گروه تبلیغات در اجرای اتاق سیاه، همکاری دارند.

همچنین به دلیل فضای دلهره‌آور نمایش، دیدن این نمایش به افراد زیر ۱۶ سال و بیماران قلبی توصیه نشده و ورود کودکان به داخل سالن ممنوع می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج