۵۹۷۲۴۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مهار مگس‌های سفید شهر تهران

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت:‌ در جلسه‌ای که امروز با حضور کارشناسان ذی‌ربط از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان برگزار می‌شود، تمهیدات لازم برای مهار کردن مگس‌های سفید اتخاذ می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت:‌ در جلسه‌ای که امروز با حضور کارشناسان ذی‌ربط از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان برگزار می‌شود، تمهیدات لازم برای مهار کردن مگس‌های سفید اتخاذ می‌شود.

زهرا صدراعظم نوری درباره هجوم سفیدبالک‌ها در شهر تهران اظهار داشت: این مورد موضوعی است که شهروندان تهرانی را درگیر خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه ورود مگس‌های سفید نسبت به سال گذشته در شهر تهران شدت نیافته است، گفت: شاید در بعضی از نقاط شهر شاهد شدت هجوم مگس‌های سفید هستیم و وجود این حشرات موجب آزار شهروندان تهرانی شده است.

صدراعظم نوری گفت: بر همین اساس، بررسی پدیده مگس‌های سفید در دستور نخست کمیسیون محیط زیست و سلامت شهر تهران قرار گرفته است و در جلسه‌ای که امروز با حضور کارشناسان ذیربط از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان برگزار می‌شود، تمهیدات لازم با تعامل دستگاه‌ها برای مهار کردن این نوع حشرات اتخاذ خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به شهروندان استفاده از ماسک را توصیه می‌کنید، گفت: این حشرات برای سلامتی شهروندان خطرناک نیستند و مشکلی را پیش نمی‌آورند، تنها ممکن است با ورود به دستگاه تنفسی، موجب اذیت شدن شهروندان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در منطقه نارمک بسیار این مگس های سفید زیاد هستن حتی داخل خانه هم وارد شدن یک ساعت در خیابان باشید گل بینی ودهانت پر میشود!؟مسئولین جدیدی بگیرن!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج