۵۹۷۳۷۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خاطرات مایکی والش بر پرده سینما

بندیکت کامبربچ بازیگر ۴۱ ساله انگلیسی که در سال ۲۰۱۵ با ایفای نقش «آلن تورینگ» ریاضیدان در فیلم زندگینامه‌ای «بازی تقلید» نامزد دریافت جایزه اسکار شد، به زودی در نقش یک شخصیت حقیقی دیگر مقابل دوربین خواهد رفت.

آی ‌سینما: بندیکت کامبربچ بازیگر ۴۱ ساله انگلیسی که در سال ۲۰۱۵ با ایفای نقش «آلن تورینگ» ریاضیدان در فیلم زندگینامه‌ای «بازی تقلید» نامزد دریافت جایزه اسکار شد، به زودی در نقش یک شخصیت حقیقی دیگر مقابل دوربین خواهد رفت.
خاطرات مایکی والش بر پرده سینما

پروژه سینمایی «پسر کولی» (Gypsy Boy) بر اساس مجموعه خاطرات مایکی والش و با سرمایه‌گذاری کمپانی «بی بی سی فیلمز» ساخته می‌شود. ستاره سریال «شرلوک» قرار است نقش پدر سخت‌گیر والش متعلق به آخرین نسل کولی‌ها را بازی کند که روحیه مبارزه‌طلبی از قابلیت‌های مشهورشان است. مشت‌زنی برای طایفه والش در حکم مذهب‌شان است، تا جایی‌که وقتی مایکی متولد می‌شود زنجیری طلا مزین به یک جفت دستکش طلایی به گردنش می‌بندند. فشاری که به مایکی وارد می‌شود تا مشت‌زنی حرفه‌ای را پیشه کند، در نهایت به از هم پاشیدن خانواده‌اش منجر می‌شود.

به گزارش «اسکرین اینترنشنال»، کامبربچ که این روزها با درام تاریخی «جنگ جریان» در جشنواره فیلم تورنتو حضور دارد در واکنش به اعلام این خبر گفته است: «من بلافاصله جذب داستان شجاعانه و غم‌انگیز زندگی مایکی شدم. و فرانک پدر او شبیه هیچ‌یک از شخصیت‌هایی که قبلا بازی کرده‌ام نیست.» بازیگر نامزد اسکار اضافه کرده: «او مردی پیچیده است که در کشمکش میان سنت و عشق به فرزندش، کسی که برای دستیابی به هویتی کاملا بیگانه با فرانک و فرهنگش تلاش می‌کند، دچار فروپاشی می‌شود.»

تهیه‌کنندگان در صدد هستند بازیگری جوان‌تر را برای ایفای نقش «مایکی» و بازی در مقابل کامبربچ انتخاب کنند. طبق برنامه‌ریزی‌ها، تولید این پروژه از تابستان آینده آغاز می‌شود. سازندگان «پسر جیپسی» این روزها در بازار جشنواره فیلم تورنتو حضور دارند تا حق پخش این فیلم را به خریداران بفروشند.

کتاب زندگینامه خودنوشت «پسر کولی» نخستین بار در سال ۲۰۱۰ منتشر و در فهرست «ساندی تایمز» رکورد پرفروش‌ترین کتاب بریتانیا را زد. یک سال بعد، دنباله این کتاب با عنوان «پسر کولی در حال فرار» روانه بازار نشر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج