جاباما
۵۹۷۴۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پروجکت‌وان؛ خودروی ترسناک مرسدس!

قرار است از آن ۲۷۵ دستگاه تولید شود؛ خودرویی که فقط یک ماموریت برای شما دارد و آن هم فراهم‌ کردن تجربه‌ی سواری از یک خودروی دلهره‌آور با سرعت و هیجان خودروی فرمول یک در لباسی جدید و متفاوت است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: قرار است از آن ۲۷۵ دستگاه تولید شود؛ خودرویی که فقط یک ماموریت برای شما دارد و آن هم فراهم‌ کردن تجربه‌ی سواری از یک خودروی دلهره‌آور با سرعت و هیجان خودروی فرمول یک در لباسی جدید و متفاوت است.
پروجکت‌وان؛ خودروی ترسناک مرسدس!

اگر در مورد مشخصات فنی Project One برایتان بگوییم، احتمالا تعجیب می‌کنید. مرسدس آ.ام.گ از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی آن هم با حجم ۱٫۶ لیتر برای محصول جدیدش تعبیه کرده است! شاید با شنیدن حجم ۱٫۶ لیتر به یاد خودروهای داخلی بیافتید اما نکته‌ی جالب اینجاست که پروجکت‌وان با همین پیشرانه‌ می‌تواند حداکثر توان خروجی ۱۰۰۰ اسب‌بخار تولید کند!
پروجکت‌وان؛ خودروی ترسناک مرسدس!
این پیشرانه مهندسی بی‌نظیری دارد و البته، به سیستم پرخوران توربوشارژ هم مجهز شده است. همین امر باعث شده تا پروجکت وان‌ بتواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مرسدس قصد دارد به پاس سالگرد ۵۰ سالگی AMG، این خودروی بی‌نظیر را معرفی کند.
پروجکت‌وان؛ خودروی ترسناک مرسدس!

این خودرو هم مشخصات فنی‌ شگفت‌انگیزی دارد و هم از زبان طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. مرسدس تا امروز تصاویر واضحی از این خودرو منتشر نکرده و فقط به تیزر آن بسنده کرده است. با این حال می‌توانیم حس یک خودروی جسور، خشن، ترسناک و باابهت را از آن بگیریم. هنوز قیمت و زمان ‌عرضه‌ی دقیق این اتومبیل مشخص نشده اما به‌نظر می‌رسد، برای عرضه‌ی نهایی محصول باید تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتظر بمانیم.
پروجکت‌وان؛ خودروی ترسناک مرسدس!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج