۵۹۷۴۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش فدراسیون کشتى به شایعات غیر ورزشى

در پی انتشار اخباری مبنی کشتی نگرفتن کشتی گیران کشورهای کلمبیا و مکزیک مقابل کشتی گیران ایران، در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در یونان، فدراسیون کشتی بیانیه ای صادر کرد.

ورزش سه: در پی انتشار اخباری مبنی کشتی نگرفتن کشتی گیران کشورهای کلمبیا و مکزیک مقابل کشتی گیران ایران، در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در یونان، فدراسیون کشتی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

متاسفانه برخی کانال های خبری، که آشنایی با مسایل ورزشی ندارند، دلایل غیر ورزشی را برای حاضر نشدن دو کشتی گیر از کشور کلمبیا و یک کشتی گیر از کشور مکزیک در رقابت های جهانی نوجوانان در برابر کشتی گیران ایرانی مطرح کرده اند، که یا ناشی از ناآگاهی است و یا دلایل صرفا سیاسی دارد.

این مطالب در حالی مطرح می شود که یکی از نمایندگان مکزیک در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر کشتی گیر کشورمان به میدان رفت و با حریف ایرانی خود کشتی گرفت. از سوی دیگر نیز، در چند مورد، از جمله دیدار کشتی گیرایران مقابل کشتی گیر قزاقستان؛ کشتی گیر این کشور مقابل نماینده ایران کشتی نگرفت.در واقع عدم حضور در مقابل حریف بدلایل فنی مختلف، برای تمامی کشتی گیران در مسابقات کشتی امری بدیهی است.

لازم به توضیح است، با عنایت به اینکه مطابق ضوابط اعلامی در این مسابقات، روز قبل از وزن کشی، قرعه کشی مسابقات انجام می شود و وزن کشی صبح روز رقابت ها انجام می گیرد، کشتی گیرانی که صبح بعد از قرعه کشی، به سر وزن قانونی نرسند، بدون هیچ گونه تغییری در جدول مسابقات هر وزن، نمیتوانند در مسابقات حضور داشته باشند و دست حریف مقابل، در برابر ایشان بالا می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج