۵۹۷۵۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قیمت آپارتمان‌ در بازار شهریور

حدود یک‌سوم معاملات انجام و ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران طی ۲۰ روز سپری شده از شهریورماه، در دامنه قیمت مترمربعی ۴ تا ۶ میلیون تومان قرار دارد.

روزنامه دنیای اقتصاد: حدود یک‌سوم معاملات انجام و ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران طی ۲۰ روز سپری شده از شهریورماه، در دامنه قیمت مترمربعی ۴ تا ۶ میلیون تومان قرار دارد.

بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات ماهانه بخش مسکن، میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران چهار میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است. به این ترتیب طبیعی است که بخش قابل توجهی از معاملات مسکن در بازه ۴ تا ۶ میلیون تومان یعنی قدری ارزان‌تر و قدری گران‌تر از نرخ میانگین انجام شود. از سوی دیگر با توجه به رغبت خریداران مسکن به تملک واحدهای نوساز، یک‌سوم از معاملات این بازه قیمتی نیز در طول سه هفته اخیر در زمره واحدهای نوساز تا پنج سال ساخت انجام شده است.

مناطقی که آپارتمان نوساز و تازه‌ساز در بازه قیمتی حول و حوش میانگین در آنها قابل جست‌وجو است، کم نیستند. بر اساس اطلاعات معاملات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، در تهران می‌توان آپارتمان‌های مصرفی تا پنج سال ساخت در این بازه قیمتی را در مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴و ۱۵ جست‌وجو کرد. هرچند ممکن است به ندرت در مناطق گران‌تر و ارزان‌تر تهران نیز آپارتمان‌های خاص با قیمت خاص جست‌وجو کرد اما این فایل‌ها صرفا استثنا هستند. در جدول زیر قیمت قطعی آپارتمان‌های نوساز و تازه‌ساز در بازه مترمربعی ۴ تا ۶ میلیون تومان در محله‌های مختلف تهران گردآوری شده است.
قیمت آپارتمان‌ در بازار شهریور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج