۵۹۷۵۷۵
۳۰ نظر
۵۰۸۱
۳۰ نظر
۵۰۸۱
پ

حکم اعدام برای پسر شیطان صفت

دختر جوان که به بهانه مدل‌شدن و بازی در کلیپ یک خواننده معروف زیرزمینی فریب خورده بود قربانی جنایت سیاه شد.

روزنامه ایران: دختر جوان که به بهانه مدل‌شدن و بازی در کلیپ یک خواننده معروف زیرزمینی فریب خورده بود قربانی جنایت سیاه شد.
قضات دادگاه کیفری استان البرزبه اتفاق آرا، پسر شیطان صفتی را محکوم به اعدام کردند که دختر جوانی را به بهانه مدل‌شدن و بازی در کلیپ یک خواننده معروف زیرزمینی فریب داده بود. قربانی ماجرا پس ازاینکه از ارابه شیطانی گریخت، با کمک چند جوانمرد نجات یافت وخود را به پلیس رساند وازپسرتبهکارشکایت کرد.این درحالی بود که وی چندی بعد به خاطرمشکلات شدید روحی وروانی ناشی ازتجاوز، به زندگی‌اش پایان داد.
راز این واقعه هولناک از شامگاه هشتم خرداد ۹۴ و هنگامی فاش شد که دختر جوانی وحشت‌زده و با صدای بلند از کارکنان یک رستوران در فردیس کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست. همان موقع چند مرد با شنیدن فریادهای او به طرف پراید مشکی دویدند و راننده که نتوانست دختر جوان را همراه خود ببرد، با سرعت پا به فرار گذاشت. با اعلام این موضوع به پلیس تیمی ازمأموران وارد عمل شدند.
دختر جوان هم گفت که ازسوی پسرجوان فریب خورده و از جنوب کشور به کرج سفر کرده ولی طعمه هوس‌های شوم پسر شیطان‌صفت شده است. نگار - ۲۶ ساله - که خود را مدل لباس معرفی می‌کرد درشرح ماجرا گفت: «چندی قبل دوستم «سارا» به‌بهانه بازی در ویدئو کلیپ یک خواننده سرشناس زیرزمینی، مرا با پسر ۲۵ ساله‌ای به‌نام «پاشا» آشنا کرد و ما از طریق پیام‌های تلگرامی با هم ارتباط گرفتیم. تنها ۳ روز پس از آشنایی‌مان، «پاشا» مرا به بهانه بازی در فیلمی به تهران دعوت کرد. حتی برایم بلیت هواپیما هم فرستاد. بدین‌ترتیب با یکی از بستگانم در تهران قرار گذاشتم تا چند روزی میهمان‌شان باشم. به همین خاطر با خیالی آسوده در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شدم.
طبق هماهنگی‌قبلی پاشا در فرودگاه منتظرم بود اما ادعا کرد باید برای بازی در کلیپ با خودروی او راهی محل فیلمبرداری شویم و فرصت زیادی نداریم. پس از طی ۴۵ دقیقه او مرا به آپارتمانی رساند که ادعا می‌کرد محل فیلمبرداری است. با تعجب پرسیدم چرا سایر هنرمندان و عوامل فیلم نیامده‌اند که اوبه من گفت: «تا تو آماده شوی، بقیه هم از راه می‌رسند.» حدود نیم‌ساعت در پذیرایی منتظر ماندم که سکوت مرموز باعث وحشتم شد. تا اینکه «پاشا» با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد و در حالی که در را قفل کرد، مرا با ضرب و شتم به یکی از اتاق‌ها کشاند و به‌طور وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داد.
دختر جوان با چشمان اشکبار ادامه داد: من و او هیچ رابطه دوستی و آشنایی نداشتیم و فقط به‌عنوان هنرور، به تهران سفر کرده بودم. بعد از آن لحظه‌های وحشتناک «پاشا» مرا با تهدید سوار خودرواش کرد.این درحالی بود که می‌دانستم سرنوشت شومی در انتظارم است. با این حال لحظه خروج از آپارتمانش، مخفیانه از نمای بیرون ساختمان عکس گرفتم. تا اینکه در خیابان وقتی سرعت خودرو کم شد، از فرصت استفاده کردم و از ماشین بیرون پریدم و فریاد زنان کمک خواستم.»

پس ازطرح این شکایت با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای فردیس، «نگار» به پزشکی قانونی کرج معرفی شد که موضوع آزار و اذیت‌ و چندین مورد جراحت وی تأیید شد.

سپس او از پسر شیطان صفت به اتهام آزار و اذیت به عنف و تهدید به انتشار فیلم سیاه شکایت کرد و در حالی که هویت واقعی و محل دقیق زندگی «پاشا» را نمی‌دانست، خواستار دستگیری‌اش شد.
سرانجام کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی، محل زندگی «پاشا»را در منطقه فردیس کرج شناسایی کرده و دختر جوان با بیان جزئیات داخل آپارتمان، وضعیت محل را شرح داد. سپس آپارتمان پاشا به‌طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت تا اینکه حدود یک ماه بعد او دستگیر و با قرار وثیقه بازداشت شد.

اما ازطرف دیگر «نگار» که درپی بازگشت به خانه پدری، به‌خاطر ضربه شدید روحی بشدت افسرده شده بود، یک شب خود را حلق‌آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد. زندگی نباتی او در بیمارستان، 2 ماه طول کشید و سرانجام پزشکان، مرگ قطعی‌اش را اعلام کردند.با مرگ غم‌انگیز دختر جوان پرونده در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری (1) کرج قرار گرفت وقاضی «هدایت رنجبر» - رئیس دادگاه - به خاطر حساسیت موضوع، دستور بررسی‌های دقیق را صادر کرد.

پیگیری پرونده پس از مرگ دخترفریب خورده

با درخواست وکیل خانواده نگار، دستور قضایی برای تحقیق از «سارا» و چگونگی آشنایی‌اش با «پاشا» و معرفی «نگار» به وی صادر شد. دختر جوان نیز اظهار کرد: «پاشا» از بستگان یکی از دوستانم بود و 2 سال پیش در تهران با هم آشنا شدیم. او در نخستین دیدارمان از من خواستگاری کرد و قرار شد شرایط ازدواج‌مان را فراهم کند. «پاشا» ادعا می‌کرد در زمینه تهیه و تولید ویدئوکلیپ برای خوانندگان زیرزمینی فعالیت دارد و برای مدل نیاز به دختری جذاب و خوش قیافه دارد. از آنجا که «نگار»، مدل مانتو بود با او تماس گرفتم و بعد هم او را به «پاشا» معرفی کردم که 3 روز بعد هم راهی تهران شد. اما همان شب با پیام‌هایی تلخ وتکان دهنده، ادعا کرد مورد تجاوز قرار گرفته و مرا نفرین کرد. این در حالی است که وقتی از «پاشا» سراغ «نگار» را گرفتم، گفت وی را به کارگردان و گریمور معرفی کرده است وکارها طبق روال پیش می‌رود.

در دادگاه چه گذشت
همزمان با برگزاری جلسه دادگاه، نماینده دادستان خواستار اشد مجازات برای عامل جنایت سیاه شد. در ادامه نیز اولیای دم دختر جوان با حضوردردادگاه خواستار اعدام متهم شدند.سپس قاضی «هدایت رنجبر» - رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری کرج - و 2 قاضی مستشار دادگاه با استناد به گزارش پزشکی قانونی و پیامک‌های مبادله شده از سوی متهم در خصوص آزار و اذیت قربانی پرونده، اقرار پاشا پس از دستگیری مبنی بر کشاندن «نگار» به خانه‌اش و نیز بازگو کردن جزئیات داخل خانه‌ توسط دخترجوان قبل از مرگ، ازمتهم خواستند به بیان آخرین دفاعیاتش بپردازد.
اما ناگهان وکیل مدافع «پاشا» ادعای تازه‌ای را مطرح کرد. وی برای نجات موکلش از مجازات گفت: ««پاشا» از سال 88 به دلیل اختلال خلقی در بیمارستان‌های مختلف روانپزشکی تحت درمان بوده و به دلیل مشکلات روحی از خدمت سربازی هم معاف شده است. در سال 90 هم پزشکی قانونی اعلام کرده وی مبتلا به افسردگی و اختلال شخصیت مزمن است که می‌تواند دوره‌های جنون کوتاه‌مدت ایجاد کند. بنابراین «پاشا» در این ماجرا مسئول اعمال و رفتار خود نبوده و به خاطر وضعیت روحی‌اش، درخواست فوری آزادی و درمانش را دارم.»

با این حال قاضی رنجبر، «پاشا» را با قرار بازداشت موقت به زندان فرستاد و از کمیسیون روانپزشکی خواست در‌خصوص وضعیت روحی متهم و اینکه زمان وقوع جرم مسئول اعمال خود بوده یا خیر نظر بدهند.همچنین دادگاه دستور تشکیل پرونده متهم را صادر کرد تا از وضعیت خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی‌اش هم گزارشی تهیه شود.پس از اعلام گزارش روشن و شفاف پزشکی قانونی مبنی بر اینکه متهم مسئول رفتارهایش است و حتی در لحظه وقوع جرم و پس از آن به قدری مسلط بوده که طبق نقشه اقدام به صحنه‌سازی و فرار از صحنه جرم و مجازات کرده است، هیأت قضایی دادگاه وارد شور شدند و به اتفاق آرا پاشا را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام با چوبه دار محکوم کردند.این درحالی است که متهم طی 20 روزپس ازابلاغ حکم مهلت فرجام خواهی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      100بار اعدام

    • بدون نام

      من صد در صد مقصر این قضیه رو نگار میدونم ، چرا باید تنها و بدون شناخت با یغریبه بره توخونه ، هرچند بعضی از دختران ما ازاین اتفاقات عبرت نمیگیرن و باز این خطا را انجام میدن ، شیطان سوگند یادکرده و گفته هر وقت دوتا نامحرم یجا باشند من نفر سوم هستم ، هیچکس از پدرو مادر بهتر نیست خوبه قبل از هرکاری بااین عزیزان مشورت بشه و اونا همراهمون باشن

      پاسخ ها

      • رحیم

        شما صد در صد نگار رو مقصر میدونید و اون پسر را تبریه میکنید !!!!!!!!!

    • بدون نام

      اعدام کتید عوضیو

    • عسل

      چقدر وکیلها بی وجدان شدن .برای متهم پرونده روانی درست میکنن که از مجازات اعدام فرار کنن.باید وکیل هم برای جعل اسناد مجازات بشه

    • بدون نام

      ای کثیف باید تیکه تیکه کننت عوضی حال ادمو بهم میزنن اشغالا روانی بی همیه چیز برو بدرک

    • بدون نام

      خدا این پسر لعنت کنه.

    • سنا

      اخه دختر جان از شهرستان بلند شدی تنها اومدی پیش یه پسر اونم تو گرگستان کرج که چی؟کلیپ بازی کنی؟بابا این دوره زمونه ادم به همسایه چندین سالش اعتماد نداره. اونوقت تو...

    • علی...

      جناب آقای وکیل مدافع پاشا شما قسم خورده ای و نباید به خاطر پول از مدافعت دفاع کنی این آدم هر چه سریعتر اعدام بشه به نفع جامعه هست بفهم وکیل بفهم

    • بدون نام

      حقشه اعدام هم کمه باید تیکه تیکه اش میکردند اون دختر هم باید میدونسته کسی که کار زیر زمینی انجام ميده آدم مشکل داری هست ومیتونه کارهای زیر زیری هم انجام بده کارهای قایمکی ومخفی و دور از چشم و خلاف عرف وقانون نتیجه اش فساد وجنايت هست وآخر وعاقبت تلخی داره روابط مخفی، اعم از کاری، عاطفی،اجتماعی و.....در انتها به ناکامی ختم میشه

    • نذیر

      اعدام حداقل مجازاته بایدملاعام باشه

      پاسخ ها

      • Sat

        اشکال تو خانواده دختره اس چلوکباب خوشمزه رو جلو آدم گشنه گذاشتند

    • سروش

      لعنت به این وکیل که به خاطر پول خون یک زن را پایمال می کند

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه بعضی این وکیل هارو میدونن طرف قاتله. باز هم اصرار بر تبریه کردنش داره. والله خسر الدنیا ولاخره

    • بدون نام

      اخیه دختر بیچاره دلم براش سوخت ایشالا زودتر مسئول این جنایت به اشد مجازات برسه

    • ع- م

      مشهور شدن با بازی در کلیپ به چه قیمتی. چرا جوانان اینقدر به دنبال شهرت هستند. نگار تقاص شهرت طلبی اش را با جانش پرداخت حتمن خانواده از موضوع اطلاع داشته و با سفرش موافقت کرده اند.افسوس....نگار دختر با غیرتی بوده

    • علی

      دوستان هیچ موقع دختر ساده لو رو مقصر ماجرا حساب نکنین چون اینگونه آدمهای کلاه بردار و شیطانی طوری رفتار می کنن حتی یک آدم شصت هفتاد ساله هم گول این آدمها رو می خوره به نظر من بهتر هر چه زودتر وجود همچین اشخاص رو باید از روی زمین پاک کرد

    • بدون نام

      این عوضی شیطان صفت باید اعدام بشه و واقعا متاسفم برای وکلایی که میتونن انقد پست بشن که در صدد نجات یه حیوان باشن
      و چقدر تاسف آور هست نظر اون کسانی که این دختر رو مقصر دونستن واقعا اینها حتی متن رو هم درست نخوندن و فقط اومدن ابراز وجود کردن

    • بدون نام

      جائی که ایمان و اعتقادات مذهبی کم رنگ ونماز سبک انگاشته شود یا الوده به ریا شود هوا وهوس و شهوترانی رواج پیدا می کند و وسوسه های شیطانی عقل را زائل می کند.اعوذبالله من الشیطان الرجیم .هیچکس از کید شیطان در امان نیست.

    • بدون نام

      دختره نادان بی عقل.

    • k m

      ببخشید شرمنده من هم از فردا دچار مشکلات روانی میشم ظاهرا به این صورت هر کاری دلت میخواد میتونی انجام بدی کاری به کار تو ندارند تجاوز بکن آدم بکش آزاد هستی هر کاری بکنی

    • بدون نام

      واقعا بعضی از وکلا خیلی پست و کثیفن.... بخاطر پول دفاع از ناحق میکنن، بعدش این پول رو میبرن خرج زن و بجه شون میکنن.
      اون بچه دیگه چی از کار درمیاد، خدا عالمه

    • بدون نام

      وکیل کثیف

    • بدون نام

      واقعا دختر ه و پسره ی طرف وکیله ی طرف خیلی پستی

    • بدون نام

      سلام
      اولا خدا رحمتش کنه در ثانی اون دختر نمی رفت مدل خواننده زیر زمینی بشه لطفا اینو بفهمید اونم بدون اجازه از پدر و مادر از یه شهرستان بلند کنه بره کرج تو امریکا هم دخترا اینکارو نمیکنن چه برسه تو ایران

    • بدون نام

      وقتی زن ها مدعی حقوق برابر و عقل و هوشی کاملند نباید بلافاصله پشت برچسب های حمایتی همچون اغفال و فریب که برای مجنونین و صغار بکار میره پنهان بشوند، تمام قد بایستند و از رفتار اشتباهشون دفاع کنند.
      یا با پدر و خانوادت به شهرستان میامدی یا همه جوانبو محاسبه کردی.
      والسلام

    • بدون نام

      اینهایی که ادعا میکنند خواننده زیر زمینی هستند حتی نه ای پسره کثیف. همشان شغلشان گول زدن دخترهای معصوم هستند.همه انها را باید شناسایی و دستگیر کرد قبل از اینکه بدختران دیگه تجاوز کنند انها را اعدام کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بشه کثافت هر چه زودتر اعدام کنن چه خوب میشه این وکیل های پست را مردم خودشون ادب کنند تا این ها هستن برای هر خلافی تو جامعه پیروزن .... وکیل نه جاده صاف کن خلاف کار ها جانی ها مسبب تمام بد بختی مردم

    • امید

      یک اپسیلن عقل تو کله این دختره بود عمراً این ماجرا اتفاق می افتاد!!!

    • بدون نام

      اعدام مجازات کمی است باید سنگسار کنند کثافت را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج