جاباما
۵۹۷۶۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ویدیوی جدید ب‌ام‌و X۷ را ببینید

ب‌ام‌و به تازگی تیزرهای مختلفی از سری جدید شاسی‌بلند X۷ منتشر کرده است. امروز می‌خواهیم به دو ویدیوی نمای خارجی و داخلی این شاسی‌بلند هیجان‌انگیز نگاهی داشته باشیم.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: ب‌ام‌و به تازگی تیزرهای مختلفی از سری جدید شاسی‌بلند X۷ منتشر کرده است. امروز می‌خواهیم به ویدیوی این شاسی‌بلند هیجان‌انگیز نگاهی داشته باشیم.
ویدیوی جدید ب‌ام‌و X7 را ببینید

اولین چیزی که احتمالا توجه شما را به خود جلب کرده، نام X۷ است؛ چراکه تا امروز خبری از این مدل در سبد محصولات این شرکت آلمانی نبوده. ب‌ام‌و قصد دارد به زودی سری خانواده X را کامل کند. حال X۷ قرار است عنوان لوکس‌ترین، پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین عنوان این خانواده را تصاحب کند.
البته این مدل هنوز کانسپت قلمداد می‌شود و به مرحله‌ی نهایی برای عرضه به بازار نرسیده است. پس همان‌طور که از نام کانسپت پیداست، با ظاهر عجیب و متفاوت X۷ روبرو هستیم؛ خودرویی که از نظر ظاهری سنت‌شکنی کرده و لباسی جدید بر تن کرده است. فرم کشیده‌ی چراغ‌های جلو و جلوپنجره‌های کلیوی بزرگ از عناصر کلیدی زبان طراحی این آلمانی به حساب می‌آیند.

حال می‌خواهیم درهای این آلمانی بی‌نظیر را باز کنیم و نگاهی به کابین آن داشته باشیم. همان‌طور که انتظار داشتیم، نمای داخلی X۷ همانند ظاهر بیرون خود کاملا متفاوت و جدید است. شکل مدرن کابین ما را تا حدی به یاد مدل‌های i۳ و i۸ ب‌ام‌و می‌اندازد. سیستم مالتی مدیای این خودرو کاملا پیشرفت کرده و انتظار سرنشینان را به خوبی برآورده می‌کند. ب‌ام‌و X۷ یک شاسی‌بلند بزرگ خانوادگی با ظرفتی ۷ سرنشین است.

در مورد مشخصات فنی گفته می‌شود که ب‌ام‌و X۷ احتمالا به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی با حجم ۲ لیتر مجهز می‌شود. این پیشرانه برخلاف حجم کم، می‌تواند حداکثر توان ۳۲۲ اسب‌بخار را تولید کند که مدیون سیستم پرخوران توربوشارژر است. توجه شما را به ویدیوی طراحی خارجی X۷ جلب می‌کنیم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ویدیوی جدید ب‌ام‌و X7 را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج