۵۹۷۷۰۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد رشوه‌ی FBI به تلگرام

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام اخیرا در مصاحبه‌ای مفصل از پیشنهاد رشوه FBI به تلگرام (Telegram) برای دسترسی به اطلاعات این اپلیکیشن خبر داده است.

وب سایت گجت نیوز - مبین احمدی: پاول دورف، مدیر عامل تلگرام اخیرا در مصاحبه‌ای مفصل از پیشنهاد رشوه FBI به تلگرام (Telegram) برای دسترسی به اطلاعات این اپلیکیشن خبر داده است.
پیشنهاد رشوه‌ی FBI به تلگرام

پاول دورف، مدیرعامل اپلیکیشن محبوب تلگرام، اعلام کرده است که او و دیگر توسعه‌دهندگان تلگرام اخیرا با پیشنهاد رشوه از سوی اف بی آی رو به رو شده‌اند تا در قبال مبلغی، اطلاعات مربوط به کاربران‌شان را در اختیار آن‌ها قرار دهند؛ اما تلگرام این پیشنهاد را قبول نکرده است.

از سال ۲۰۱۴ پاول دورف بارها گفته که به دفعات به هنگام ورود به آمریکا از او سوالاتی در مورد دیگر کمپانی‌اش یعنی Vkontakte پرسیده شده، اما در سفر اخیری که به آمریکا داشته، تمرکز سوالات آن‌ها از روی این شرکت برداشته شده و به تلگرام معطوف شده است که البته همانطور که ذکر شد، رشوه FBI به تلگرام به در بسته خورده است.

دورف گفته که در هنگام ورود به خاک آمریکا از او سوالاتی مثل «سرورهای اصلی تلگرام در کجا قرار دارند، این اپلیکیشن چگونه کار می‌کند و این‌که ماموران آمریکایی در آینده چگونه می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند» پرسیده شده است. دورف می‌گوید که بعدها با ایمیلی از سوی آمریکا مواجه شده که در آن، از او خواسته بودند در صورت داشتن هر گونه مشکلی به آن‌ها رجوع کند.

دورف گفته که در زمان حضورش در آمریکا برای شرکت در مراسم I/O کمپانی گوگل، دو مامور، ضمن مراجعه به خانه اجاره‌ای او پیشنهاد رشوه FBI به تلگرام را مطرح کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که اف بی آی می‌خواهد پیام‌های تلگرامی افراد مظنون به حملات تروریستی را بخواند. ظاهرا این دو مامور یک حکم قضایی را نیز به او و دیگر توسعه‌دهندگان تلگرام نشان داده‌اند.

دورف معتقد است که چون تلگرام هیچ‌گونه حضور قانونی در کشور آمریکا ندارد، به هیچ وجه مجبور نیست با رشوه FBI به تلگرام موافقت کند. بعد از دورف، ماموران اف بی آی به یکی دیگر از توسعه‌دهندگان تلگرام- که او هم در I/O ۲۰۱۶ حضور داشته- مراجعه و سعی می‌کنند با دادن ده‌ها هزار دلار به او، متقاعدش کنند که اطلاعات را در اختیارشان قرار دهد، اما این کار هم با شکست مواجه شده است. دورف می‌گوید که به توسعه‌دهندگان تلگرام پول خوبی داده می‌شود و همه آن‌ها میلیونر هستند، پس نیازی به چنین پولی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      خوبه والا هشتاد میلیون اکانت تلگرام با موبایلای ایرانی ثبت شده.بخصوص که از هراپراتوری ده سیمکارت میتونی بگیری.چع سود بالایی از کاربرای ایرانی نصیب مدیران تلگرام میشه.حیف که شبکه ای اینچنینی نداریم تو کشور .پهنای باند عظیمی رو تلگرام از اینترنت مااشقال کرده و مسئولان همچنان در خواب خرگوشی.

    • بدون نام

      ارش@
      مثلا چه سودی نصیب تلگرام میشه
      مثلا خیلی هم تبلیغ میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج