۵۹۷۹۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شماره جدید «جهان کتاب» منتشر شد

این شماره از این نشریه با مطالب «طاهرانه» پرویز دوائی، «ایدا لاولیس: سیمای زنی که زبان اعداد را می فهمید» جنی موری با ترجمه پرتو شریعتمداری، «جعل هویت مردانه: نقدی بر چهار کتاب جدید درباره ارنست همینگوی» فینتان اوتول با ترجمه گلی امامی...

خبرگزاری ایسنا: این شماره از این نشریه با مطالب «طاهرانه» پرویز دوائی، «ایدا لاولیس: سیمای زنی که زبان اعداد را می فهمید» جنی موری با ترجمه پرتو شریعتمداری، «جعل هویت مردانه: نقدی بر چهار کتاب جدید درباره ارنست همینگوی» فینتان اوتول با ترجمه گلی امامی، «پول‌بارگی نقاشان از دیرباز تا امروز»، «زنوارگی در رابطه با ابن عربی: ترجمه‌ای نامفهوم از کتابی مهم» مسعود جعفری جزی، «های آزادی‌ ای دروغ بزرگ» مهدی فیروزیان درباره کتاب «نسخه اقدم» مظاهر مصفا، «چهره‌های موسیقی ایران معاصر»، «اهدافی نو در فرهنگ‌نویسی» فریدون فروتن و «فرهنگ‌ اعلام شاهنامه» سجاد آیدنلو همراه است.
«روانکاوی سرپیچی و عصیان علیه افسردگی ملی» معصومه علی‌اکبری، «شبه علم و ضدعلم» طلیعه خادمیان، «اطلاعات سال ۱۳۹۵» سیدفرید قاسمی، «یادداشت‌های آرنولد ویلسون از ایران» کاوه بیات، «از آنچه به تاریخ پیوسته است» مجید رهبانی، «تو را کشتم تا سپس دوستت بدارم!» کامیار عابدی، «یک اشتباه کتاب‌شناختی: حسین کسمایی یا میرزا حسین‌خان کسمایی» محمود نیکویه، «درگذشت مترجم ادبیات معاصر عرب: دنیس جانسون دیویس» محمد جواهرکلام، «حکایت بی‌پایان کافکا» مونیکا زاورژلوا با ترجمه رضا دمیرچی، همچنین «هزار و یک‌ داستان» زری نعیمی، «وقت شعر» سایه اقتصادی‌نیا، «معرفی کوتاه»، «تازه‌های بازار کتاب» فرخ‌ امیرفریار و «درگذشتگان» از دیگر مطالبی هستند که در این نشریه چاپ شده‌اند.
«جهان کتاب» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی طلیعه خادمیان و زیر نظر مجید رهبانی و فرخ امیرفریار در ۷۴ صفحه با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج