۵۹۸۲۴۳
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

کاهش نرخ سود بانکی تاثیری در اجاره‌ بها ندارد

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اکنون در بین مستاجران این دغدغه وجود دارد که کاهش نرخ سود بانکی باعث افزایش اجاره‌بها شود، گفت: کاهش نرخ سود بانکی تاثیری در قیمت اجاره‌بها نخواهد داشت.

روزنامه جهان صنعت: رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اکنون در بین مستاجران این دغدغه وجود دارد که کاهش نرخ سود بانکی باعث افزایش اجاره‌بها شود، گفت: کاهش نرخ سود بانکی تاثیری در قیمت اجاره‌بها نخواهد داشت.
حسام عقبایی با اشاره به کاهش نرخ سود بانکی در بازار مسکن گفت:‌ تاثیرگذاری کاهش نرخ سود بانکی بر مسکن به دو شکل است؛ هم می‌تواند قیمت خرید و فروش مسکن را جابه‌جا کند و هم می‌تواند در میزان اجاره‌بها موثر باشد.
وی با بیان اینکه تاثیر کاهش نرخ سود بانکی در بخش خرید و فروش مسکن مثبت است، گفت: ‌خروج سرمایه از بانک به سمت بازار مسکن می‌تواند باعث رونق ساخت‌وساز و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش شود که این روند مثبتی برای رونق مجدد ساخت‌وساز در حوزه مسکن و بازار آن است.
عقبایی با بیان اینکه با کاهش نرخ سود بانکی بانک‌ها قادر خواهند بود سود نرخ تسهیلات برای خرید مسکن را کمتر و به این صورت در بازار تقاضا ایجاد کنند، گفت: ‌از طرف دیگر وقتی سرمایه‌گذاری به سمت ساخت‌وساز رفت، ۱۳۰۰ شغل مرتبط با مسکن نیز فعال خواهد شد و کشور از رکودی که اکنون گرفتار آن است، خارج خواهد شد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره تاثیر کاهش نرخ سود بانکی در بازار اجاره‌بها گفت: این دغدغه اکنون در بین مستاجران وجود دارد، به ما نیز انتقال دادند که کاهش نرخ سود بانکی باعث افزایش اجاره‌بها می‌شود اما این تحلیل صحیحی نیست و کاهش نرخ سود بانکی هیچ تاثیری در قیمت اجاره‌بها نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      کاهش نرخ سود بانکی باعث میشه که بیشتر موجر ها حداقل ودیعه مسکن رو از مستاجران گرفته و به گرفتن اجاره خانه رو بیارند وقتی که مستاجران میخواهند پول پیش خانه رو سه در صد پای موجر حساب کنند هیچ موجری قبول نمی کند وتن نمیدهد و ترجیح می دهد ملکش خالی باشد واین سر آغاز تنش بین موجر و مستاجر است

    • بدون نام

      شما راست ميگي ،افزايش الان اجاره پس واسه چيه

    • علی

      این اقا از بازار هیچگونه اطلاعی ندارن یک سر از دفتر کارتون به بیرون برین اونموقع واقعیتها رو خواهین دید

    • بدون نام

      پس اگر قرارپولها برای خرید وفروش خانه است بانکها را جمع کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج