جاباما
۵۹۸۲۹۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

گروه دستان با شهرام ناظری روی صحنه می‌رود

تور کنسرت گروه دستان و شهرام ناظری آبان و آذر سال جاری (نوامبر و دسامبر ٢٠١٧) در اروپا برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: تور کنسرت گروه دستان و شهرام ناظری آبان و آذر سال جاری (نوامبر و دسامبر ٢٠١٧) در اروپا برگزار می‌شود.

تور کنسرت گروه دستان و شهرام ناظری در اروپا، شهرام ناظری قطعاتی جدید از ساخته‌های «سعید فرج‌پوری» را به همراه آثار قدیمی خود با گروه دستان اجرا خواهد کرد. همچنین در این کنسرت‌ها، گروه «دستان» طبق روال گذشته خود، قطعاتی را به صورت بی‌کلام و سازی نیز اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت‌ها حمید متبسم (نوازنده تار و سه‌تار)، حسین بهروزی‌نیا (نوازنده بربط)، سعید فرج‌پوری (نوازنده کمانچه)، پژمان حدادی (نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای) و بهنام سامانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) حضور خواهند داشت.

گروه «دستان» پیش از این در آثار لولیان (با آهنگسازی حمید مبتسم)، آلبوم اجرای زنده «سفر به دیگر سو» (یادواره شمس تبریزی) و «ساز نو آواز نو»، با شهرام ناظری همکاری کرده بود. همایون شجریان، سالار عقیلی، ایرج بسطامی، سیما بینا و مهدیه محمدخانی سایر خوانندگانی هستند که با این گروه همکاری کرده‌اند.

«دستان» در سال ۷۰ ثبت شد و در سال ۷۱ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. اعضای پیشین این گروه افرادی چون محمدعلی کیانی‌نژاد، مرتضی اعیان، کیهان کلهر، بیژن کامکار، پشنگ کامکار و اردشیر کامکار بودند. این گروه کنسرت‌های متعددی در ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و نقش مؤثری در معرفی موسیقی ایرانی به کشورهای دیگر داشته است. بخش فارسی رادیو آلمان (DW)، رادیو غرب آلمان (WDR)، رادیو برلین (SFBB)، رادیو فرانکفورت (HR۲)، خانه فرهنگ‌های جهان در برلین، فستیوال فاز مراکش، فیلارمونی کلن، فیلارمونی اورنج کانتی، تئاتر شهر پاریس و بسیاری از فستیوال‌های بنام اروپا وآمریکا، برخی از این کنسرت‌های برگزار شده در مراکز فرهنگی و جشنواره‌های بزرگ جهانی هستند.

گروه موسیقی «دستان» پس از اجرا با شهرام ناظری در چند شهر اروپایی، به احتمال زیاد در زمستان سال ۹۶ تور داخلی کنسرت‌های خود را نیز برگزار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج