جاباما
۵۹۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال کنار گذاشتن منصوریان و آقاجانیان

احتمالا بعد از بازگشت کی روش به ایران در جلسه ای درباره تغییرات در کادر همکاران او تصمیم گیری خواهد شد. علیرضا منصوریان و مارکار آقاجانیان دو گزینه ای هستند که احتمال حذفشان از کادر فنی تیم ملی وجود دارد.

احتمال کنار گذاشتن منصوریان و آقاجانیان

روزنامه تماشا: احتمالا بعد از بازگشت کی روش به ایران در جلسه ای درباره تغییرات در کادر همکاران او تصمیم گیری خواهد شد. علیرضا منصوریان و مارکار آقاجانیان دو گزینه ای هستند که احتمال حذفشان از کادر فنی تیم ملی وجود دارد. فدراسیون فوتبال شرایط مالی خوبی ندارد و بی پولی های این مجموعه باعث شده تا علی کفاشیان کار بسیار سختی برای فراهم کردن امکانات مد نظر کی روش داشته باشد.

احتمال کنار گذاشتن منصوریان و آقاجانیان

کفاشیان که امیدوار است دولت هر چه زودتر به فدراسیون پول تزریق کند مدتی قبل در گفتگویی اعلام کرده بود که به خاطر مشکلات مالی، تعداد اعضای کادر فنی تیم ملی را کمتر کند و در صورت امکان یکی از همکاران ایرانی اش را کنار بگذارد.

رئیس فدراسیون فوتبال که چهارشنبه شب مهمان برنامه شهر باران شبکه یک بود در پاسخ به سوال مجری این برنامه درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی اعلام کردکهامکان دارد سرمربی تیم ملی یکی از همکاران داخلی اش را کنار بگذارد. کفاشیان اگرچه نامی از مربی ایرانی که با تیم ملی خداحافظی خواهد کرد نبرد اما شنیده هاحاکی از آن است که فدراسیون فوتبال قصد دارد با علیرضا منصوریان و مارکار آقاجانیان و شاید یکی از این دو نفر در تیم بزرگسالان قطع همکاری کند. با توجه به اعتمادی که کی روش به امید نمازی دارد، حذف این مربی از کادر فنی تیم بزرگسالان منتفی به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج