۵۹۸۳۹۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

دیسلایک؛ کارت نوراللهی و پاداش ۲۶ میلیون تومانی

وقتی از مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان آسیا حرف می‌زنیم در واقع از تورنمنتی حرف می‌زنیم که پای حیثیت و آبروی یک کشور در میان است.

آی اسپورت: وقتی از مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان آسیا حرف می‌زنیم در واقع از تورنمنتی حرف می‌زنیم که پای حیثیت و آبروی یک کشور در میان است. تمام تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند مورد حمایت ویژه فدراسیون‌های کشور خودشان قرار می‌گیرند. مثلا ترکی آل شیخ، رئیس هیئت ورزش عربستان به خاطر صعود الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداش ۳۰ هزار ریالی(۲۶ میلیون تومان تقریبا) برای هر بازیکن درنظر گرفته است.

کاری به این که لیگ عربستان در این مدت تعطیل بود و باشگاه‌های الهلال و الاهلی هیچ بازی برگزار نکردند نداریم اما عجیب است که مدیران ورزش کشور کوچک‌ترین قدمی برای کمک به نمایندگان خودشان برنمی‌دارند. احمد نوراللهی مدت‌هاست که با پرسپولیس تمرین می‌کند اما از زمان خدمت سربازی او چند روز مانده است و او از ۲۹ شهریور می‌تواند برای پرسپولیس به زمین برود. جای تعجب است که مدیران ذی ربط در این باره کمک نکردند که وضعیت او زودتر روشن شود و به بتواند ۱۰ روز زودتر در خدمت تیم باشد. روز گذشته که کمال کامیابی نیا از زمین اخراج شد اگر نورالهی اجازه بازی داشت قطعا به زمین می‌رفت و با کیفیتی که از او سراغ داریم به کمک پرسپولیس می‌آمد. اما او نتوانست چون اجازه بازی نداشت!

مقایسه وضعیت و میزان حمایت فدراسیون‌ها از تیم‌های باشگاهی‌شان چیزی جز تاسف برای ما باقی نمی‌گذارد. این کوچک‌ترین کاری بود که می‌شد برای حمایت از پرسپولیس کرد. آدم به این چیزها که برمی‌خورد به نیت‌ها شک می‌کند چرا که حل کردن مشکل نوراللهی واقعا برای مسئولان ذیربط واقعا کار سختی نبود. با این وجود پرسپولیسی‌ها با غیرت و تلاش خودشان و درایت برانکو از این مرحله هم عبور کردند. اما ما همچنان حق داریم که به کل این داستان با دیده شک نگاه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      آبی از این فدراسیون برای پرسپولیس گرم نمیشه.توی بازی های لیگ بدترین اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رخ میده اما انگار نه انگار.آب از اب تکون نمیخوره.اینا چوب لای چرخ پرسپولیس نزارن حمایت پیشکش

    • بدون نام

      واقعا

    • یعقوب صادق نژاد

      تمام کسایی که کوتاهی میکنن مدیون این فوتبالنند .مدیون فوتبال ناب پرسپولیس

    • بدون نام

      مشکل اینه که اقایانی که در راس فوتبال هستن به جای اینکه فوتبابی باشن سیاسی هستند وبرایشان فزقی نمیکنه تیمهای ایرانی موفق بشن یا نه هر جا منافعشا تامین باشه قدم بر میدارن یه نمونه اش تبانی با تیم سوریه بود این اقایا ن فوتبال ویا هر ورزش دیگه رو به عنوان سرگرمی بهش نگاه میکنن وگرنه اقای احمد نور الهی رو باید دوماه پیش در اختیار پر سپولیس قرار میدادن تا پرسپولیس در چنین مواقعی مثل بازی با الاهلی اونم یه تیم عربستانی واخراج کمال نورالهی میتونست کمک زیادی کنه منتهی خوشبختانه به خیر گذشت وپرسپولیس بر د

    • بدون نام

      گل گفتی.واقعا دلم برای تنهایی پرسپولیس میسوزه ....

      پاسخ ها

      • mina joon0908

        بعد هم کیسه تنان میان میگن فدراسیون پرسپولیسی هستن اصلا اینا کاری به کیسه و پرسپولیس ندارن کارشون شده سیاسی بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج