جاباما
۵۹۸۴۵۸
۵۰۵۵
۵۰۵۵
پ

شجاع کاوه: امید هنرمندان به رفع مشکلات است

همه همکاران من درد مشترکی دارند و زمانی درد من برطرف خواهد شد که مشکلات همکاران من حل شود.

خبرگزاری صبا: همه همکاران من درد مشترکی دارند و زمانی درد من برطرف خواهد شد که مشکلات همکاران من حل شود.
اردلان شجاع کاوه که به تازگی داوری در جشنواره سوره را به پایان رسانده ، نمایش «بازی بی پایان» را در حوزه هنری به صحنه برده است. به همین بهانه با وی به گفت و گو نشسته ایم که می خوانید :
اردلان شجاع کاوه در رابطه با کارگردانی نمایش «بازی بی پایان» به صبا گفت: چندین سال است کنار بچه های تئاتر هستم . بعد از مدت ها تجربه کارگردانی را داشتم .همیشه اعتقاد شخصی ام بر خوانش متن و لذت بردن از کار است. از سال گذشته صحبت های بسیاری با خسرو شهراز داشتم و از آنجایی که در دو کار مشترک با یکدیگر همبازی بودیم و با مروت و دوستی که بین ما شکل گرف،متن را به ایشان داده و خوشحالم از حضور او در این نمایش بهره می برم .
وی افزود: متن حدود ۵ بار بازنویسی و از نقطه نظرات دوستان در این متن استفاده شد . چون همسر من نویسنده متن هستند و خودشان در هر دوره از کار حضور داشتند، از ایشان خواستم به عنوان بازیگر در نمایش حضور داشته باشد.خیلی از دوستان که اسم شان را نمی برم برای کار دعوت شدند و متن برای شان فرستاده شد. بسیاری از عزیزان درگیر بودند و نگاه من به میترای نمایش با بازی همسرم شکل گرفت .
بازیگر سریال «چهار خونه» در رابطه با افت کیفی آثار نمایشی عنوان کرد: جواب این سوال بسیار پیچیده است .شاید نتوان به سادگی پاسخ مناسبی پیدا کرد، اما موضوعی که مهم است نمایش نمی تواند جدا از اطلاعات جمعی باشد. وقتی مشکلات مان در ارتباطات و مسائل اجتماعی مشترک است، چطور ممکن است تئاتری را کار کنیم که مخاطبان ما حد اقل موضوع نمایش را متوجه نشوند .
وی توضیح داد: خیلی از دوستان همدوره ای که با من مشغول فعالیت بودند مشکلات بسیاری را در این حرفه دارند. معتقدم در زمان مشخص باید در این رابطه حرف هایی زده شود.در حال حاضر چشم امید همه هنرمندان به رفع مشکلات مربوطه است. همه همکاران من درد مشترکی دارند و زمانی درد من برطرف خواهد شد که مشکلات همکاران من حل شود، از تدارکات تا بقیه عوامل همه باید امنیت صنفی لازم را داشته وپشتوانه ای برای ادامه زندگی داشته باشند .
بازیگر مجموعه «یوسف پیامبر» در رابطه با کم کاری های اخیر در سینما و تلویزیون عنوان کرد: در این سال ها پیشنهاد های بسیاری در سینما و تلویزیون داشتم .لطف دوستان همیشه شامل حال من شده و اگر به این پیشنهادها در سال گذشته پاسخ مثبت می دادم شاید دو کار در جشنواره فجر و سه مجموعه تلویزیونی داشتم ،اما ترجیح دادم به مطالعات قدیم و ارتباطات تئاتری قدیم برگردم و از نزدیک با بچه های فعال در حوزه تئاتر کار کنم .وقت مناسبی برای لذت بردن از تئاتر و انجام فعالیت هایی که مدت ها از آنها دور بودم رسیده بود .
نمایش «بازی بی پایان » با کارگردانی اردلان شجاع کاوه تا ۳۱ شهریور از ساعت ۱۹ در حوزه هنری تماشاخانه مهر به صحنه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج