۵۹۸۶۵۵
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

بی ام و، خودروی آی ویژن دینامیک را معرفی کرد

در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷، کانسپت بی ام و آی ویژن دینامیک (BMW i Vision Dynamic) رونمایی شد. این گرن کوپه الکتریکی قرار است با تسلا مدل ۳ رقابت کند.

وب سایت گجت نیوز - مصطفی معصوم‌پور: در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷، کانسپت بی ام و آی ویژن دینامیک (BMW i Vision Dynamic) رونمایی شد. این گرن کوپه الکتریکی قرار است با تسلا مدل ۳ رقابت کند.
بی ام و، خودروی آی ویژن دینامیک را معرفی کرد

شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ از یک خودروی الکتریکی جدید رونمایی کرد. این مدل مفهومی، بر خلاف شایعات و انتظارت، مدل معروف آی ۵ نیست بلکه با نام i ویژن دینامیک در فرانکفورت معرفی شده است. کانسپت الکتریکی بی ام و آی ویژن دینامیک در بین مدل‌های i۳ و i۸ جای می‌گیرد و قرار است به رقیبی جدی برای تسلا مدل ۳ تبدیل شود.

بی ام و، خودروی آی ویژن دینامیک را معرفی کرد

کمپانی آلمانی BMW تایید کرده که کانسپت i ویژن دینامیک،‌ تنها یک طرح مفهومی نخواهد بود و به زودی وارد خط تولید می‌شود اما هنوز زمان به تولید رسیدن آن مشخص نشده است. همچنین تاکنون مشخصات این خودروی الکتریکی منتشر نشده اما گفته می‌شود قادر است در زمان کمتر از ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر آن، حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و برد حرکتی آن نیز حدود ۶۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

بی ام و آی ویژن دینامیک مانند مدل مفهومی XV آی پرفورمنس از جلوپنجره بزرگی بهره می‌برد. اما با توجه به تمام الکتریکی بودن خودرو، نیازی به خنک کردن دیده نمی‌شود و این جلوپنجره، تنها یک بخش تزئینی محسوب می‌شود.

بی ام و، خودروی آی ویژن دینامیک را معرفی کرد

در نمای جلوی خودرو شاهد استفاده از چراغ‌های LED باریک و سپری هستیم که مجاری خنک‌کننده ترمزها بر روی آن قرار دارد. همانند بیشتر کانسپت‌های امروزی،‌ این خودرو نیز دارای دوربین‌هایی به جای آینه‌های جانبی مرسوم است و رینگ‌های آیرودینامیک نیز به منظور ایجاد حداکثر برد نصب شده‌اند. در نهایت در عقب خودرو، مجموعه‌ای از چراغ‌های باریک و روشن LED به همراه سپری با طراحی نسبتا ساده به چشم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج