۵۹۸۸۷۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مک‌لارن، همکاری خودش را با هوندا قطع می‌کند

اگر از علاقمندان ورزش فرمول یک باشید، حتما در جریان شکست‌های تیم مک‌لارن هستید. پیشرانه‌های ضعیف هوندا به عنوان دلیل اصلی نافرجامی این تیم شناخته می‌شود. طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، مک‌لارن می‌خواهد به زودی همکاری خودش را با هوندا قطع کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اگر از علاقمندان ورزش فرمول یک باشید، حتما در جریان شکست‌های تیم مک‌لارن هستید. پیشرانه‌های ضعیف هوندا به عنوان دلیل اصلی نافرجامی این تیم شناخته می‌شود. طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، مک‌لارن می‌خواهد به زودی همکاری خودش را با هوندا قطع کند.
مک‌لارن، همکاری خودش را با هوندا قطع می‌کند

سال ۲۰۱۵ بود که هوندا و مک‌لارن وارد همکاری شدند؛ هوندا در پس این همکاری موظف شد تا پیشرانه‌های این تیم را تولید کند. مدت‌هاست که خودروهای فرمول یک مک‌لارن با مشکلات فنی و موتوری زیادی روبرو می‌شوند و بعضی از مسابقات را ناتمام می‌گذارند.
مک‌لارن، همکاری خودش را با هوندا قطع می‌کند

قرار داد مک‌لارن و هوندا تا سال ۲۰۲۴ تنظیم شده است. با این حال، به گزارش سایت موتوراسپرت، هر دو شرکت هوندا و مک‌لارن به این توافق رسیده‌اند که پس از اتمام فصل جاری به همکاری خود پایان دهند. در این گزارش آمده که مک‌لارن قصد دارد با رنو همکاری خودش را آغاز کند. طبق این قرداد، همکاری رنو و مک‌لارن از فصل ۲۰۱۸ شروع می‌شود و تا ۲ فصل ادامه پیدا‌ می‌کند. رنو درحال حاضر پیشرانه‌های تیم خود و ردبول را تامین می‌کند. انتظار می‌رود رنو همین پیشرانه را برای خودروهای فرمول یک مک‌لارن درنظر بگیرد.

تیم مک‌لارن تا امروز ۸ عنوان قهرمانی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است. قهرمانی این تیم مربوط به سال‌های ۱۹۷۴، ۱۹۸۴، ۱۹۸۵، ۱۹۸۸، ۱۹۸۹، ۱۹۹۰، ۱۹۹۱ و ۱۹۹۸ میلادی است. در این مطلب می‌توانید تکامل خودروهای فرمول یک ار از سال ۱۹۵۰ تا ۲۰۱۲ را ببینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج