جاباما
۵۹۸۹۶۹
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

فلور نظری از بازی در سریال «گسل» و همبازی شدن با بیژن امکانیان گفت

فلور نظری: از گذشته طرفدار بیژن امکانیان بودم

فلور نظری بازیگر نقش لیلا در سریال «گسل» که این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، درباره تجربه بازی در این سریال که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همبازی شدن با بیژن امکانیان که از گذشته طرفدارش بوده، گفت.

فیلم‌نت نیوز: فلور نظری بازیگر نقش لیلا در سریال «گسل» که این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، درباره تجربه بازی در این سریال که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همبازی شدن با بیژن امکانیان که از گذشته طرفدارش بوده، گفت.
فلور نظری: از گذشته طرفدار بیژن امکانیان بودم

فلور نظری بازیگر سریال گسل که این روزها مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده، در گفت‌وگو با خبرنگار فیلم‌نت نیوز، در مورد این سریال و اینکه تا چه حد فکر می‌کردند که این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد، گفت: «از شروع کار می‌دانستم که سریالی متفاوت بر روی آنتن خواهد رفت. فیلم‌نامه قوی و کارگردانی خوب سریال «گسل» این حدس را به یقین تبدیل کرد و سریال خوب «گسل» جزو سریال‌های پربیننده تلویزیون شد.»

او افزود: «تمامی مجموع عوامل این سریال خیلی سخت تلاش کردند تا به نقطه نظر و هدف علیرضا بذرافشان در این سریال برسند. بذرافشان حتی از یک پلان هم به سادگی گذر نمی‌کرد و اشراف کاملی که او و مهدی شیرزاد به عنوان نویسنده بر قصه داشتند دلیل موفقیت و ارتباط با مخاطب بود. در کنار کارگردانی خوب و فیلم‌نامه قوی بازی‌های خوب بازیگران در سریال «گسل» کمک زیادی به جذب مخاطب کرد.»

بازیگر سریال «گسل» درباره نظر مخاطبان در رابطه با این سریال بیان کرد: «در مورد سریال «گسل» بازخوردهای خوبی از طرف مردم در فضاهای مجازی دریافت کردم، در زمانی که ایران بودم مردم با وجود قسمت‌های کمی که از سریال پخش شده بود، ارتباط خوبی با این مجموعه تلویزیونی برقرار کرده بودند و سریال را دنبال می‌کردند. مخاطبان سریال «گسل» از طریق اینستاگرام عکس‌های زیادی از تصویر مرا ارسال می‌کنند و من در صفحه خود قرار می‌دهم؛ این باعث خوشحالی من و تمامی همکارانم است که تا این حد سریال مورد استقبال مردم قرار گرفته و با آنها ارتباط برقرار کرده است.»

او در مورد چگونگی همکاری با سریال «گسل» گفت: «در خارج از کشور بودم و حدود ۲۰ قسمت از فیلم‌نامه برایم ارسال شد. فیلم‌نامه را خواندم، نقش لیلا را خیلی دوست داشتم و اعلام کردم که همکاری خواهم داشت.»

نظری افزود: «شخصیت‌پردازی درست و دقیق لیلا به بهتر شدن نقش در این سریال کمک زیادی کرد. در خانواده‌ای که قدری شوخ هستند و کلا مطالب را قدری دیر دریافت می‌کنند، مادر آنها اینگونه نیست. من چند بار خواستم که با اخلاقیات خانواده همسو شوم که آقای بذر‌افشان گفتند خیر، شما در خانواده موضع بالا و جدی هستید. نقش لیلا ارتباط خوبی برقرار کرده‌ام و طی مدت کاری که در تلویزیون داشتم از بهترین نقش‌های من بوده است.»

بازیگر فیلم سینمایی بچه‌های ابدی درباره تفاوت بازی در سینما و تلویزیون گفت: «تلویزیون و سینما هر کدام ویژگی خود را دارد. برای بازیگرانی که می‌خواهند بدرخشند و به صورت حرفه‌ای به آنها نگاه شود، سینما و نقش‌های آن بهتر است اما در تلویزیون مخاطب عام و بیننده‌ها میلیونی هستند. در دورترین نقاط کشور از طریق تلویزیون می‌توانند سریال را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند، اما اکنون برای من تفاوتی ندارد و هر جا که موثرتر باشم در آن مدیوم بازی خواهم کرد.»

او در ادامه گفت: «۸ ماه درگیر نقش لیلا در سریال «گسل» بودم و خیلی از نقشی که داشتم راضی هستم. کار با آقای بذرافشان سخت اما دلنشین بود. یک تیم حرفه‌ای هم پشت کار بود که به دلگرمی ما در این سریال می‌افزود.»

نظری درباره بازی با هنرمندانی همچون بیژن امکانیان گفت: «بیژن امکانیان را به عنوان یک طرفدار از گذشته دوست داشتم. با بیشتر فیلم‌های سینمایی امکانیان خاطره دارم. به جرات می‌توانم بگویم که سریال «گسل» یکی از بهترین کارهای من در تلویزیون بوده است.»

با محمود معظمی برای بازی در یک سریال قرارداد بسته‌ام

او در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر و بعد از پایان تصویربرداری سریال «گسل» چه می‌کند، گفت: «در حال حاضر در آلمان هستم و چند پیشنهاد سریال داشتم که به دلیل خستگی قبول نکردم. با محمود معظمی قرارداد بازی در یک سریال امضا کردم و قرار است که با هم کار کنیم. در این کار تلویزیونی محمود معظمی به عنوان کارگردان سریال و محمدرضا تخت‌کشیان به عنوان تهیه‌کننده حضور دارند.»

بازیگر فیلم آتش بس ۲ با اشاره به بی پرده بودن حرف‌ها در فضای مجازی گفت: «رفتارها و گفتارها در فضای مجازی بسیار بی پرده است و به من این موضوع چندان خوب نیست. ای کاش کمی محدودتر بود و اینقدر بی‌پردگی و بی‌احترامی در بعضی مواقع بوجود نمی‌آمد. فضای مجازی گاهی مشکلاتی را برای هنرمندان بوجود می‌آورد اما خوشبختانه من تاکنون در مورد خودم و سریال «گسل» مشکلی نداشتم. خوشبختانه در فضای مجازی تا به حال عشق و محبت مردم را دریافت کرده‌ام.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز دختر

      خوب خوبه حالا بهش رسیدی تو فیلم خوشبحالت....

    • ف

      اصلاازاین سریال بی محتواتر وبیخودتر نداشتیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج