۵۹۹۰۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

راه اندازی مدرسه در زندان های مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی زندان در مدارس استان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: سید علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری مشترک با معاونان در باشگاه فرهنگیان ساری درباره اقدامات اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای آموزش از راه دور، اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته برای دانش آموزانی که زیر دیپلم بودند و در زندان به سر می بردند از طریق آموزش از راه دور ورود پیدا کرد.

وی افزود: در این راستا برای ۱۲۴نفر از آنها برنامه آموزشی در یکسال تحصیلی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در ادامه تصریح کرد: به منظور تداوم این فرآیند با ایجاد برنامه‌ریزی لازم و برقراری تفاهم نامه با زندان ها و مراجع قضایی برای تمامی افراد زیر دیپلمی که در زندان هستند مدرسه دایر می شود.

قاسمی، در ادامه از راه اندازی مدرسه در زندان ساری در صورت ایجاد سازو کار و برنامه‌ریزی‌های مناسب خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزش از راه دور برای معلولان جسمی- حرکتی ضروری است.

وی افزود: برای تحقق این مهم تفاهم نامه‌ای با بهزیستی امضا شده است و سال گذشته برای ۲۰نفر از این افراد کلاس آموزشی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران جایگاه آموزش و پرورش این استان را در بحث ارزیابی های حوزه آموزش از راه دور مطلوب عنوان کرد و گفت: امتیاز آموزش و پرورش مازندران در این بخش به ۹۵ از ۱۰۰ می‌رسد.

قاسمی، درباره تعداد نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: بر اساس آمار موجود حدود ۲ هزار نفر از همکاران فرهنگی به سن بازنشستگی می رسند و برخی از آنها به درخواستی که داشتند استمرار خدمت دارند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی مازندران از نیروهای مازاد برخوردار است که با اضافه شدن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و جذب نیروهائی که از طریق آزمون و ماده ۲۸ امسال وارد بدنه آموزش و پرورش می شوند بازنشستگی همکاران هیچ خللی در سیستم آموزش و پرورش مازندران ایجاد نمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین تصریح کرد: طی ۴ سال گذشته ساماندهی درست منابع درون سازمانی انجام شد و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر با قدرت به دانشگاه فرهنگیان وارد شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج