۵۹۹۳۸۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

احتمال وقوع سیل در جنوب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق در بعدازظهر امروز و فردا در بوشهر، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با هشدار درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: برای امشب به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق برای مناطق جنوبی و نیمه‌غربی استان فارس، برخی مناطق استان کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و نیمه شرقی استان بوشهر و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا عصر و اوایل شب مناطق جنوب و غربی فارس، مناطقی از کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و شرقی بوشهر تحت تاثیر رگبارهای موقتی باران به شکل ناگهانی قرار می‌گیرند که روان‌آب حاصل آن از می‌تواند سیلاب‌های محلی در مسیل‌ها ایجادکند.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه این مناطق عشایرنشین هستند برای جلوگیری از خسارات احتمالی بر اثر روان‌آب‌ها در بازه زمانی بعدازظهر تا اوایل شب امروز و فردا آمادگی لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی را داشته باشند.

اصغری درباره وضعیت آب‌وهوای تهران برای روزهای آینده اظهار داشت: در تهران روند کاهش دما را از روز یکشنبه شاهد خواهیم بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه در تهران کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و صبح دوشنبه و سه‌شنبه نیز تهران با کاهش دما همراه خواهد بود ضمن اینکه در روز یکشنبه آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج