۵۹۹۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

فـال روزانه  1392/04/30



فـال روزانه ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روزی عالی برای شماست پس از آن لذت ببرید. احساسات شما پایدار هستند و شما حس رفاه و آرامش زیادی می کنید. اعتماد به نفس شما بالاست، پس باید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. شاید این احساسات قوی نباشند، ولی می توانید از انرژی امروز استفاده کنید و برنامه ای بریزید تا به چیزی که می خواهید برسید. شما می توانید امروز بسیار سازنده و مفید باشید. در مورد عشق و رمانس روز بسیار جالبی خواهید داشت. این شما نیستید ابراز عشق می کنید، بلکه طرفی که مجذوبش شده اید این کار را می کند. شما عموماً راه عشق را دوست دارید و توجه و علاقه کامل او را می خواهید. ولی این بار علاقه خود را از دست داده اید، صبر داشته باشید این بار همه چیز متفاوت است. شما آماده اید که پیشروی کنید، ولی حس می کنید که انگار اطرافیان شما هنوز یک قدم از شما عقب هستند. شاید بازاری که هدف شما است یک قدم عقب است. نگران نباشید. این فرصتی برای شماست تا نمونه سازی کنید. با اعتماد به نفس جلو بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز خوبی برای انجام کارها است. به وظایف آزاردهنده ای که روی هم انباشته شده بودند رسیدگی کنید. شما فرصت خوبی برای انجام کارها دارید. مردم به غیبت و حرف های بیهوده و وقت تلف کردن اهمیت می دهند و نقشه می کشند تا به هدف مهمی دست یابند. با فکر کردن جدی به وظایف موجود، به این روند خوب کمک کنید. امروز بیشتر تمایل دارید که با عشقتان هماهنگ شوید. شما دوست دارید تمام تلاشتان را بکنید تا نیازهای او را فراهم کنید و محیطی گرم و امن برای او فراهم کنید. همچنین تمایل دارید که کارها را با هم انجام دهید و بدین ترتیب حس کنید که هر دوی شما عضوی از یک تیم هستید. اگر به دنبال شغل جدیدی می گردید، امروز روز خوبی برای بیرون رفتن و جستجوی کار است. همه جا را جستجو کنید. شخصاً خودتان را معرفی کنید. با دوستان برای ناهار دیدار کنید. در کل باید بیرون بروید و شبکه سازی کنید. ایجاد تعامل با دیگران برایتان فرصت های زیادی فراهم می کند.

فال روزانه متولدین خرداد

احساسات و عواطف شما امروز کمی مبهم هستند. شاید دلیل آن را متوجه نشوید. با دیگران صحبت کنید و افکار خود را با آنها در میان بگذارید. باید بدانید که صحبت کردن به شما کمک می کند تا احساسات خود را نظم دهید. اگر این کار لازم است، بهتر است دنده معکوس بکشید تا بتوانید انرژی بیشتری کسب کنید. از زمان خود استفاده کنید. نگذارید دیگران شما را به شتاب و عجله بیندازند و باعث شوند به چیزی ایمان بیاورید که شک دارید درست باشد. امروز باید دقیق به حرف هایی که طرفتان می گوید گوش کنید. شما اغلب دوست دارید خودتان حرف بزنید و نظرات هوشمندانه و زیرکانه بدهید، ولی این بار می دانید که حرف های او به تنهایی همه آنچه می خواهید بگویید نمی رسانند. باید توانایی خود برای درک آنچه طرف می خواهد بگوید را بکار برید. ساختار روتین کاری روزانه شما امروز مورد انتقاد قرار می گیرد. شاید کارفرمای شما رویکرد و روش شما را تأیید نمی کند. سعی کنید سازش کنید و یادتان باشد که بهترین کاری را فقط به تنهایی می توانید انجام دهید. مستقل باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما شاید همه کارها را انجام ندهید. شاید زیاد احساس قدرت نکنید و در واقع شاید افرادی باشند که باعث شوند فکر کنید زیاد صلاحیت ندارید. بدانید که این روند گذراست و شما خیلی زود به خود واقعی تان برمی گردید. کمی بیش از همیشه سفره دلتان را باز کنید و بگذارید نور بیشتری به زندگی تان بتابد. امروز شاید کسی را ملاقات کنید که مجذوبش شوید و این امروز می تواند هر نتیجه ای داشته باشد. شاید دوستی محکمی درست کنید و از این وضع راضی باشید یا شاید هر دوی شما بخواهید این رابطه را عمیق تر کنید. همه چیز بستگی به شما دارد و بستگی دارد به اینکه بخواهید تعهد عمیق تری ایجاد کنید یا خیر. امروز زیاد دوست ندارید کار کنید، در کل روحیه امروز محل کار مثبت است. رو بهتری برای ملاقات با مشتریان، همکاران یا کارفرمایان احتمالی است و نیازی به تلاش و تمرکز فراوان روی کار نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز درخشش شماست. باید آن احترامی که برای کارهایتان لایقش هستید دریافت کنید. سعی کنید دچار خودترحمی نشوید. خودتان باشید تا دیگران هم راه شما را بروند و از شما تبعیت کنند. اکنون زمانی عالی برای نقشه کشیدن برای آینده است. روی اهداف خود تمرکز کنید. سعی کنید از انگیزه ها و هوس های دیگران از مسیر خارج نشوید. امروز شانس پیدا کردن هارمونی و آرامش بین خودتان و عشقتان را دارید. این فرصتی عالی برای شروع پروژه های جدید با هم است که شامل ترکیبی از مهارت ها می شود و شما دو نفر با هم تیم خوبی تشکیل می دهید. اگر نقشه هایی داشتید که می خواستید آنها را عملی کنید، اکنون زمان حرکت است. صبر نکنید. باید امروز بجای آنکه بگذارید کار کنترل شما را بر عهده بگیرد، شما کنترل کار را به عهده بگیرید. آیا شما آگاهانه به سمت هدف کاری بزرگتری حرکت می کنید یا فقط کارهای روزانه را انجام می دهید تا صورتحساب هایتان را بپردازید؟ باید تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز تضادها است. صبح شکلات بخورید و بعدازظهر به پیاده روی بروید. شب زود به رختخواب بروید. در خانه زمان بگذرانید و تماس هایی بگیرید که در حالت نرمال می گرفتید. میزتان را تمیز کنید و کتابخانه خود را مرتب کنید. چرا یخچال را تمیز و مرتب نمی کنید؟ به کارهای خانه رسیدگی کنید. شگون و یمن امروز برای رمانس و عشق بسیار مناسب است و شما برای آن برنامه ریزی می کنید. امروز تأثیرات هارمونیک زیادی در جریان است که شما و عشقتان را به هم نزدیک تر می کند زیرا شما دو نفر اخیراً از هم دور شده بودید و یا اینکه شما با کسی آشنا می شوید که بسیار خوشایند و جالب است و راحت با او کنار می آیید. هر اتفاقی که بیفتد شما اوقات خیلی خوشی را خواهید گذراند. افراد اهداف مشترکی با شما دارند. در محل کار اعمال بی تفاوت فردی نمی گذارد که شما کارتان را انجام دهید. شاید اطلاعات به درستی پخش نشده است. با رفتار درستی این مشکل را حل کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید ذهنتان را پاک کنید تا روزتان بگذرد و باید مسائل شخصی معوقه خود را حل کنید. شاید امروز شما از کاه کوه بسازید. بدانید که برای هر کسی مسیری وجود دارد. کنایه های تند و تیز را کنار بگذارید. نیروهای خود را فعلاً بکار نگیرید. نیروی شما زیاد است ولی کاری برایتان نمی کند. بیشتر روی مسائل و وظایف عادی تمرکز کنید تا تمام شوند. چرا فهرستی از این کارها تهیه نمی کنید؟ امروز فردی به شما احساس کشش و جاذبه زیادی می کند، ولی نمی خواهد در این مورد زیاد به شما فشار بیاورد و فکر می کند که شما فعلاً برای این رابطه آماده نیستید. او خیلی دوست دارد که شما را بیشتر بشناسد ولی نمی داند از کجا شروع کند. اگر شما هم همین احساس را به او دارید باید جلو بروید و به او بگویید. وضعیت در محل کار شما امروز خیلی خوب پیش می رود، ولی نباید فکر کنید که همیشه همه چیز برای شما خوب پیش می رود. مشکلات ممکن است هر لحظه رو شوند. هشیار باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز سختی برای شماست. شما بطور غریزی می خواهید که از این موقعیت فرار کنید و افق ها را کشف کنید، ولی چیزی جلوی شما را گرفته است. صورتحساب های روی میز را پرداخت کنید و اتاق خواب خود را مرتب کنید. مرتب کردن فضای فیزیکی باعث می شود که فضای ذهنی خود را هم مرتب کنید. خیلی زود اعصابتان راحت می شود. فضای هارمونیکی امروز وجود دارد. اگر در رابطه ای دائمی هستید، شاید مشکلات و دردسرها بدون کمترین ناراحتی حل و فصل شوند و هر دوی شما دوباره با هم آشتی کنید. اگر به دنبال عشق می گردید شاید کسی را ملاقات کنید که فکر خلاقی دارد. شما خوشحالید که بگذارید امروز دیگران کارها را انجام دهند و این اشکالی ندارد. تا جاییکه می توانید کارها را به دیگران واگذار کنید. بهتر است آنها را خودتان هدایت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دنیا برایتان کاملاً گسترده و باز است. پس از چیزهای خوبی که دنیا برای شما دارد استفاده کنید و بهره ببرید. شاید متوجه نشوید، ولی طرفدار وفاداری دارید. چیزهایی که می گویید و انجام می دهید تأثیر زیادی بر دیگران دارد. امروز روزی عالی برای بر عهده گرفتن مسئولیت ها و هدایت دیگران است. دیدگاه محکم شما در موقعیتی مثل امروز یک دارایی مهم محسوب می شود. امروز شما همه چیزهای لازم برای شبی عالی را دارید به خصوص اگر به دعوت کردن فرد خاصی به شام فکر می کنید. اگر می خواهید این موقعیت برای شما بسیار خاص شود، باید فضای خاصی را برای او فراهم کنید و غذای خوبی فراهم کنید. این باعث می شود که بهترین شرایط برای در میان گذاشتن افکارتان مهیا شود. امروز در محل کار احتمالاً با مخالفت و تضاد روبرو می شوید. فکر نکنید که می توانید از آن اجتناب کنید. باید بایستید و با موقعیتی که برایتان پیش می آید روبرو شوید و سعی نکنید پنهان شوید و تظاهر کنید که این قضیه ربطی به شما ندارد.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساس عجیب و غریبی دارید، گویی چیزی را می خواهید به یاد بیاورید، ولی نمی توانید. خودتان را سر این موضوع اذیت نکنید. به احتمال زیاد چیزی را فراموش نکرده اید، بلکه خواب بدی دیده اید. اگر خوابتان را به یاد نمی آورید، به ضمیر نیمه آگاهتان مراجعه کنید تا خوابتان را به یاد بیاورید. خوابتان را بنویسید. وقتی بدانید خوابتان در مورد چه چیزی بوده همه چیز را به یاد می آورید و ذهنتان دوباره آزاد می شود. امروز به کار خود با نگاهی منتقدانه بنگرید. خطاها را شناسایی کنید. منتقد کارهای خودتان باشید تا مشکلات و خطاها را در نطفه خاموش کنید تا کس دیگری متوجه آنها نشود و در مورد شما فکر بدی نکند. اگر در رابطه کنونی خود در مخمصه گیر افتاده اید و نمی دانید چطور از آن دربیایید، از انرژی امروز بهره ببرید. نگذارید بی تصمیمی و دودلی شما را فلج کند. بهتر است با واقعیت روبرو شوید و آنچه لازم است انجام شود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

توفان احساسی امروز ذهن شما را مغشوش می کند. مشکلات خانوادگی روی فکرتان سنگینی می کند و مکالمه بین شما و اعضای خانواده کمتر می شود. نمی دانید چه خبر است و چه باید بکنید. یک نفر هست که می خواهد مشکلاتش را خودش حل کند. این انتخاب اوست، به او کاری نداشته باشید. در محل کار افراد به شما چیزهایی می گویند که باعث می شود تعادل شما از بین برود. نگذارید اعمال آنها بر رویتان تأثیری بگذارد. شما در مسیر درستی هستید، پس حتی ثانیه ای به خودتان شک نکنید. اعتماد به نفس عاطفی شما قوی و بی رقیب است. امروز بین شما و عشقتان بحثی جدی در می گیرد. این فرصت بسیار خوبی است که با هم صداقت داشته باشید و در مورد آینده رابطه خود با هم حرف بزنید. تنها مشکل اینجاست که شما کمی بدبین هستید. بجای آن باید واقع بین باشید تا پیشرفت کنید و حس بهتری نسبت به همه چیز داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شک و تردید در مورد دوستی ذهنتان را مسموم می کند. آیا او از شما پول قرض کرده است؟ قول انجام کاری را داده است؟ آیا می توانید به او تکیه کنید؟ بهترین راه برای قضاوت این است که مسیر و جهت او را مشخص کنید. اگر او قبلاً قابل اعتماد بود، احتمالاً هنوز هم همینطور است. البته بهتر است که فعلاً به او کاری نداشته باشید، زیرا وضعیتش مبهم است. در محل کار موضع خود را حفظ کنید. دیگران می گویند که شما بسیار محافظه کار هستید، در حالیکه بعضی دیگر می گویند شما زیادی رادیکال هستید. این نشان می دهد که همه چیز نسبی است و هر کس عقیده ای دارد. روی موضع خود پافشاری کنید و از نظرتان دست نکشید. امروز شما موقعیت بین خودتان و عشقتان را کشف می کنید. اگر بتوانید از دیدگاهی جداگانه و غیراحساسی به این معما نگاه کنید، می توانید منبع مشکل را شناسایی کنید. هر دوی شما در احساسات خود گیر کرده اید و نمی توانید از میان درختان جنگل را ببینید. صبور باشید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فـال روزانه  1392/04/30





پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج