۵۹۹۸۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهارمست: گرمای خوزستان رقیب ماست

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در لیگ برتر تیم ضعیف وجود ندارد و قطعاً کار سختی مقابل تیم خوب استقلال خوزستان خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم: علی بهارمست در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم سپیدرود مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: لیگ برتر را با روند خوبی شروع کردیم و پس از اینکه دیدار مقابل گسترش فولاد را در لحظات پایانی واگذار کردیم،‌ موفق شدیم پیکان را شکست دهیم و پس از آن هم به تساوی بدون گل با سپاهان رسیدیم.

وی ادامه داد: پس از دیدار مقابل سپاهان بازی‌های لیگ برتر تعطیل شد و متأسفانه در این تعطیلات دربی گیلان را در جام حذفی به ملوان واگذار کردیم. دیدار مقابل ملوان از حساسیت‌ بالایی برای هواداران برخوردار بود و به همین دلیل هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. کادرفنی سعی کرد در تعطیلات روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کند و دو بازی آخر صنعت نفت را هم آنالیز کردیم. در این دیدار سعی کردیم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم و در ادامه راه هم سعی می‌کنیم از این جوانان استفاده بیشتری کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در ادامه با تمجید از عملکرد خوب شاگردانش در دیدار مقابل صنعت نفت، گفت: خوشبختانه بچه‌ها با یک بازی خوب موفق شدند تیم متمول صنعت نفت که بازیکنان خوبی در اختیار دارد را شکست دهند و روند خوب تیم ما را حفظ کنند. در سه بازی گذشته موفق شدیم با حمایت هوادارن‌‌‌مان هفت امتیاز کسب کنیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

بهارمست درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان، عنوان کرد: لیگ برتر عالی‌ترین سطح فوتبال در ایران است و تمام تیم‌ها خوب هستند و بازی آسان نداریم. استقلال خوزستان از تیم‌های خوب و جاندار لیگ برتر است و کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه اکنون هم هوای استان خوزستان گرم است و این گرمای هوا رقیب دیگر ما در این بازی است. بچه‌‌های ما انگیزه بالایی برای این مسابقه دارند و امیدوارم دست خالی خوزستان را ترک نکنیم.

وی درباره غیبت‌های غلامرضا رضایی در تمرینات سپیدرود خاطرنشان کرد: رضایی پس از بازی با ملوان دو جلسه در تمرینات ما شرکت نکرد و ما هم او را در اختیار باشگاه قرار داده‌ایم تا وضعیتش مشخص شود.

سرپرست سپیدرود در ادامه خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که سپیدرود به لیگ برتر آمده و فکر می‌کنم از لحاظ امکانات و سخت‌افزاری جزو آخرین تیم‌های لیگ برتر هستیم. خواهش من از هواداران این است که صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا همانطور که از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رسیدیم، به همان شکل در پایان فصل جایگاه خوبی برای سپیدرود رقم بزنیم. انتظارمان این است هواداران شرایط را طوری رقم بزنند تا کادرفنی و بازیکنان با آرامش به کار خود ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج