۵۹۹۸۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون ۱۰ اپل، سامسونگ را ثروتمند خواهد کرد

در حالی که اپل با فروش آیفون ۱۰ به عنوان پرچمدار جدید با قیمت پایه ۹۹۹ دلار قصد دارد سود ویژه‌ای را نصیب خود کند جالب است بدانید که سامسونگ نیز از این بازار فروش سهم ویژه‌ای خواهد داشت.

وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: اپل در حالی از پرچمدار جدید خود یعنی آیفون ۱۰ رونمایی کرد که مدعی شده این محصول آینده گوشی‌های هوشمند را ترسیم خواهد کرد.

آیفون 10 اپل، سامسونگ را ثروتمند خواهد کرد

در حالی که اپل با فروش آیفون ۱۰ به عنوان پرچمدار جدید با قیمت پایه ۹۹۹ دلار قصد دارد سود ویژه‌ای را نصیب خود کند جالب است بدانید که سامسونگ نیز از این بازار فروش سهم ویژه‌ای خواهد داشت.

آیفون 10 اولین گوشی هوشمند اپل مجهز به صفحه‌نمایش OLED است که با برند سوپر رتینا پیش روی مشتاقان قرار گرفته است. البته اپل در رویداد رونمایی از آیفون جدید اشاره‌ای به این مطلب نکرد که این پنل‌های OLED را از شرکت سامسونگ خریداری می‌کند.
به بیان دیگر، سامسونگ تنهای تامین کننده صفحه‌نمایش‌های OLED با کیفیت است که استانداردهای اپل را برآورده می‌کند. این شرکت ۸۹ درصد از سهم بازار تولید صفحه‌نمایش‌های OLED را هم در اختیار دارد.

گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که سامسونگ به ازای هر پنل OLED مبلغی از ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار از خریداران دریافت می‌کند. از طرف دیگر انتظار می‌رود اپل میلیون‌ها دستگاه آیفون ۱۰ را به فروش برساند و همین امر باعث خواهد شد بخش تولید صفحه‌نمایش سامسونگ به سود قابل توجهی دست پیدا کند.

با توجه به شرایط بازار به نظر می‌رسد اپل فعلا چندسالی را مهمان سامسونگ خواهد بود و چاره‌ای به جز استفاده از محصولات این شرکت نخواهد داشت. ژاپن دیسپلی که بیش از نیمی از پنل‌های LCD آیفون‌های اپل را تولید می‌کند اعلام کرده تا سال 2019 میلادی قادر به تولید انبوه پنل‌های OLED نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج