۵۹۹۹۲۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نمایش فیلم های ایرانی در جشنواره صلح پاکستان

علاوه بر برخی فیلم های ایرانی، فیلم هایی نیز از پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه، افغانستان و برخی دیگر کشورهای آسیایی با هدف گسترش روابط دوستانه ملت ها و معرفی صنعت و ظرفیت سینمایی کشورهای آسیایی، در شهر اسلام آباد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: علاوه بر برخی فیلم های ایرانی، فیلم هایی نیز از پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه، افغانستان و برخی دیگر کشورهای آسیایی با هدف گسترش روابط دوستانه ملت ها و معرفی صنعت و ظرفیت سینمایی کشورهای آسیایی، در شهر اسلام آباد برگزار خواهد شد.
نمایش فیلم های ایرانی در جشنواره صلح پاکستان
شهاب الدین دارایی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ملاقات جمعی از مسئولان پاکستانی برگزاری این جشنواره، گفت: این تلاش فرهنگی ارزشمند در مسیر صلح را ارج می نهیم و برگزاری چنین جشنواره بین المللی برای تبادل و شناساندن ظرفیت سینمایی بین کشورهای آسیایی قابل تقدیر است. رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان آماده همکاری برای برگزاری این جشنواره بین المللی است.

امجد بتی مدیر اجرایی جشنواره یاد شده با تشکر از رایزن فرهنگی، گزارشی از روند برگزاری جشنواره ونیز کشورهای شرکت کننده وهدف از برگزاری آن را به تفصیل ارائه کرد و از رایزن فرهنگی کشورمان دعوت کرد که در مراسم افتتاحیه جشنواره حضور داشته باشند.

این مسئول پاکستانی همچنین از مهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز برای حضور به عنوان مهمان ویژه این مراسم دعوت کرد.

جشنواره فیلم های آسیایی با عنوان جشنواره صلح، با حضور خانم مریم اورنگزیب وزیر اطلاع و رسانی و میراث فرهنگی دولت پاکستان و با مساعدت وحمایت این وزارتخانه در محل موسسه هنرهای ملی پاکستان روز ۲۷ شهریور ماه جاری افتتاح خواهد شد و در این جشنواره سه روزه، فیلم های برتر از کشورهای آسیایی از جمله جمهوری اسلامی ایران به نمایش درخواهد آمد.

دارایی در این ملاقات همچنین اعلام کرد که رایزنی فرهنگی ایران در نظر دارد در آذر ماه سال جاری جشنواره هفته فیلم ایران را در اسلام آباد برگزار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج