۵۹۹۹۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

الجبیر: پذیرش شروط ما، به نفع قطر است

&#۰۳۹;عادل الجبیر&#۰۳۹; وزیر خارجه عربستان روز شنبه گفت: به نفع قطر است که شروط وضع شده از سوی عربستان، امارات، بحرین و مصر را بپذیرد.

خبرگزاری ایرنا: 'عادل الجبیر' وزیر خارجه عربستان روز شنبه گفت: به نفع قطر است که شروط وضع شده از سوی عربستان، امارات، بحرین و مصر را بپذیرد.

الجبیر در گفت و گو با شبکه اماراتی 'اسکای نیوز عربی'، گفت 'هدف اقدامات ما علیه قطر، دادن پیام مهمی به این کشور است که همچنان به حمایت از افراط گرایی و تروریسم و نیز تحریک و دخالت در امور کشورهای دیگر ادامه می دهد، این سیاست ها غیر قابل قبول است و باید متوقف شود'.

وی ادامه داد: 'در سال ۲۰۱۴ ، در این خصوص توافقی را امضا کردیم، اما از سوی قطر به شکل مطلوب اجرا نشد. اکنون با در پیش گرفتن این اقدامات، می خواهیم این پیام مهم را به قطر بدهیم که باید به خواسته های عربستان و متحدانش پاسخ مثبت دهد'.

وی ابراز عقیده کرد که: انجام این شروط به نفع دوحه خواهد بود چرا که همه ما از گسترش افراط گرایی و تروریسم زیان خواهیم دید و تاثیر منفی بر ما و خود قطر خواهد گذاشت.

عربستان، امارات، بحرین و مصردر ۱۵خردادماه ۹۶ با متهم کردن دوحه به حمایت از تروریسم، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرد.

از جمله خواسته‌های کشورهای تحریم کننده، تعطیلی شبکه خبری الجزیره، بسته شدن پایگاه نظامی ترکیه در قطر، توقف همکاری نظامی آنکارا با دوحه، کاهش روابط دیپلماتیک دوحه با تهران، قطع روابط با اخوان المسلمین، حزب الله لبنان و آنچه ارتباط با گروه‌های تروریستی القاعده و داعش عنوان شده است، به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج