جاباما
۵۹۹۹۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ورژن تلویزیونی فیلم True Lies در دست ساخت است

به نقل از THR قرار شده است که بازساختی از فیلم True Lies در شبکه تلویزیونی Fox توسط جیمز کامرون (James Cameron) ساخته شود.

سینما گیمفا: به نقل از THR قرار شده است که بازساختی از فیلم True Lies در شبکه تلویزیونی Fox توسط جیمز کامرون (James Cameron) ساخته شود.
در این فیلم آرنولد شوارزنیجر (Arnold Schwarzenegger) و جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)‌ نقش‌آفرینی خواهند کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، یعنی نویسندگی سریال Arrow و ام‌سی‌جی (McG) نیز در حال نوشتن است. این بازساخت ماجرای لو رفتن جاسوسی را نشان می‌دهد که متاهل است و موضوع اصلی داستان به دست و پنجه نرم کردن او و همسرش با این موضوع است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نمایش تلویزیونی True Lies توسط استودیو فاکس قرن بیستم ساخته خواهد شد و مدیریت اجرایی آن توسط کامرون (Cameron) صورت خواهد گرفت، او نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده نسخه اصلی این فیلم بوده است، دیگر مدیران اجرایی نیز عبارت‌اند از ام‌سی‌جی (McG)، ماری ویولا (Mary Viola) و سانچینی (Sanchini).

فیلم اصلی True Lies توانست به فروش جهانی ۳۷۸.۸ میلیون دلار دست یابد و در آن تام آرنولد (Tom Arnold)، بیل پاکستون (Bill Paxton)، چارلتون هستون (Charlton Heston)، تیا کریر (Tia Carrere) و الیزا دوشکو (Eliza Dushku) نقش‌‌آفرینی می‌کردند. فیلم اصلی، خود، بازساختی از فیلم کمدی و فرانسوی La Totale (تولید سال ۱۹۹۱) بود. کرتیس (Curtis) به علت بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب (Golden Globe) را از آن خود کرد، کامرون (Cameron)‌ جایزه بهترین کارگردان Saturn Award را در اختیار خود قرار داد و جلوه‌‌های بصری فیلم نیز نامزد بهترین جایزه شد.

بازیگر نسخه اصلی فیلم یعنی جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در این نسخه نیز حضور خواهد داشت و در نقش Laurie Strode بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است که در هالووین امسال پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج