جاباما
۵۹۹۹۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اندرویدی‌ها بیشتر خراب می شوند یا آیفون؟

شرکت Blancco که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌‎کند در گزارشی آخرین وضعیت عملکرد گوشی‌های موبایل را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد در فصل دوم امسال یک گوشی از هر چهار گوشی اندرویدی در سراسر جهان دچار مشکل شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت Blancco که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌‎کند در گزارشی آخرین وضعیت عملکرد گوشی‌های موبایل را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد در فصل دوم امسال یک گوشی از هر چهار گوشی اندرویدی در سراسر جهان دچار مشکل شده است.
اندرویدی‌ها بیشتر خراب می شوند یا آیفون؟
این میزان بیش از ۲ برابر آمار ۱۲ درصدی خرابی گوشی‌های آیفون در بازه زمانی مشابه است. این تفاوت در آمریکای شمالی بیشتر هم بوده. در آمریکای شمالی ۲۴ درصد گوشی‌های اندرویدی دچار مشکل شده‌اند اما آمار خرابی آیفون در این بخش صرفا ۸ درصد بوده. این رقم در آسیا تفاوت عجیبی دارد به شکلی که ۶۰ درصد آیفون‌ها و ۲۸ درصد گوشی‌های اندرویدی دچار مشکل شده‌اند.
اندرویدی‌ها بیشتر خراب می شوند یا آیفون؟

در میان گوشی‌های اندرویدی که از خود مشکل نشان داده‌اند سامسونگ با ۶۱ درصد خرابی رکورددار است. گوشی‌های ال‌جی با ۱۱ درصد خرابی در رتبه دوم قرار داشته‌اند.

این نکته هم جالب است که در مجموع ۹ مدل از ۱۰ مدل اندرویدی که بیشترین خرابی و مشکل را از خود نشان داده‌اند از گوشی‌های سامسونگ بودند.

در میان آیفون‌ها، آیفون ۶ با درصد خرابی ۲۶ درصد بیشترین مشکلات را از خود نشان داده. در این لیست آیفون‌های ۶ اس و ۵ اس در رده‌های بعدی قرار داشته‌اند.

بد نیست این را هم بدانید که بیشترین شکایت از آیفون درباره داغ شدن گوشی بوده و پس از آن شکایت‌ها به ترتیب بیشتر درباره Wi-Fi، مشکلات دریافت‌کننده، هدفون و هدست بوده.

کاربران اندروید در بخش‌های مختلف جهان هم بیشتر از عملکرد، USB، شارژ باتری، سیگنال‌دهی و صفحه‌نمایش شکایت داشته‌اند.

گرچه آیفون از نظر مشکل‌دار بودن گوشی رتبه بهتری کسب کرده اما از کار افتادن برنامه در iOS (حدود ۵۴ درصد) بیش از ۵ برابر اپ‌های اندرویدی (۱۰ درصد) بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج