۶۰۰۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

در «تعاونی توسعه البرز» سرمایه گذاری نکنید

«شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» فاقد مجوز از بانک مرکزی است و هموطنان گرامی از سپرده گذاری و یا هرگونه همکاری خودداری کنند.

خبرگزاری مهر: «شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» در قالب واحدهای اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی، اغلب در استان های البرز و تهران ضمن نقض قوانین و مقررات ذیربط و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی به فعالیت اعتباری مبادرت می کنند که بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام های لازم را به منظور جلوگیری از گسترش فعالیت آنها به عمل آورده است.

بدین وسیله تاکید می شود، این شرکت های تعاونی، غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آنها نیز غیرقانونی است. از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این تعاونی های غیرمجاز از قبیل در اختیارگذاردن مِلک به منظور ایجاد شعبه، سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند. در غیر این‌صورت، بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این شرکت های تعاونی غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را ندارد.

ضمناً از هموطنان گرامی درخواست می شود قبل از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانی WWW.CBI.IR از فهرست بانک ها و موسسات اعتباری مجاز اطمینان یابند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      پس خیلی بی جا کردید اجازه فعالیت بهشون دادید چطور زمانی که طرف یه زیر پله باز میکنه که میخواد کاسبی راه بندازه سریع میاید تختش میکنید اما این واحد اعتباری تو سطح تهران و کرج بدون مجوز مدتها کار کرده ولی کسی کاری نداشته پس حتما مسئولین اون زمان کور بود،....

    • بی نام

      بله حق دارید 5 سال پول مردم جمع کردید خرتون از پل گذشته حالا سرمایه مردم تبدیل به ارز و سکه کردید تا یکی مثل جناب خاوری بیاد پول مردم را ببره کانادا اونوقت مردم سرگرم صف بیمارستان و دادگاه و پاسگاه کنید تا یک پولی هم اونجا به جیب بزنند خوب راه دزدی و پدر سوختگری را یاد گرفتید الان یک سال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج