۶۰۰۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان کدام است؟

پزشکان و متخصصان بر این باورند که افرادی که از کوله پشتی استفاده می کنند، به خصوص دانش آموزان، ۴۰ درصد بیشتر از سایر افراد در معرض خطر کمر درد و افتادگی شانه هستند.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: پزشکان و متخصصان بر این باورند که افرادی که از کوله پشتی استفاده می کنند، به خصوص دانش آموزان، ۴۰ درصد بیشتر از سایر افراد در معرض خطر کمر درد و افتادگی شانه هستند.
کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان کدام است؟

بنابراین پیشنهاد به تولید کوله پشتی اوگانیک داشته که هم ظاهری زیبا دارد و هم برای سلامتی مناسب تر هستند. این کیف ها باید کاملا در پشت قرار بگیرند و اگر محل تکیه آن ها کمر باشد در دراز مدت با فشار بر کمر باعث تغییر در شکل مهره های کمری شده و گودی کمر از افزایش می دهد که به دنبال آن فشار زوی مهره های گردن نیز زیاد شده و فرد دچار گودی گردن نیز می گردد.

جنس این کوله پشتی های باید از چرم یا برزنت باشد تا هم استحکام خوبی داشته باشد و هم محتویات داخل کیف را نگه دارد و در نهایت فشار کمتری به بدن وارد کند. در انتخاب کیف کوله پشتی باید شرایط فیزیکی و قد دانش آموزان را مد نظر قرار داده و کیفی منتاسب با جثه آن ها خریداری کنید.

توجه داشته باشید کیف باید سه سانتی متر بالاتر از کمر قرار گیرد و بندهای آن باید کوله پشتی را در قسمت پشتی قرار دهند تا فشار روی کمر نباشد. همچنین باید دارای دو بند محکم و پهن و ضخیم داشته تا وزن کوله پشتی توسط بندهای نازکی به بدن انتقال نیابد از آن جا که بندها روی سر شانه قرار می‌ گیرند اگر بندهای نازک با فشار زیاد در این ناحیه باشند اعصاب و عروقی که از این ناحیه به اندام های فوقانی می روند تحت تاثیر قرار گرفته باعث درد و یا بی حسی در دست ها و گردن می شود.

همچنین باید به دانش آموزان گفت که حتما این بندها را دو طرفه استفاده کنند و از ایجاد فشار بر روی یک شانه خودداری کنند. علاوه بر این ها کوله پشتی هایی که دارای جیب هایی در سراسر خود هستند امکان توزیع وسایل در کلیه قسمت ها را ایجاد کرده به طوری که وزن کوله پشتی در کل پشت پخش شده و فقط به یک نقطه فشار نمی آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضادانا

      کیسه گونی بهترین گوله پشتی است چون مردم پول ندارندنان بخورندچه رسه به گوله پشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج