۶۰۰۰۸۸
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

بهترین راهکار برای حذف سفیدبالک ها

نایب رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران یکی از بهترین راهکارهای رفع معضل سفیدبالک‌ها را شست و شوی درختان با بخار آب عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: ناهید خداکرمی با تاکید بر اینکه پس از شست وشوی درختان با بخار آب لازم است که سفیدبالک‌های مرده که پای درختان ریخته‌اند با فشار زیاد آب از سطح زمین پاکسازی شوند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که این آفت‌های درختی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند باید از هم اکنون برای مبارزه با سفیدبالک‌های احتمالی سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سفیدبالک‌ها در اطراف درختان توت بیشتر از سایر نقاط در فضای شهر هستند و به نظر می‌رسد در مرکز شهر و منطقه ۲ شهر تهران بیشترین مشکل را برای شهروندان ایجاد کرده اند.

خداکرمی با تاکید بر اینکه گزارش شهرداری که در جلسه اخیر در صحن ارائه شد شکل و شمایل میدانی نداشت تا این امکان وجود داشته باشد که به طور مصداقی مشکلات هر منطقه تهران را مشخص کند، گفت: لازم است که هر چه زودتر وسعت این معضل در سطح ۲۲ منطقه شهر تهران تعیین شود.

این عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران اعلام کرد که با ارجاع گزارش سفیدبالک‌ها به کمیسیون محیط زیست بررسی آخرین وضعیت این آفت‌ها در وسعت و مناطق مختلف شهر تهران به صورت میدانی بررسی و شناسایی می‌شود تا راهکارهای نهایی به صورت پایلوت در هر منطقه اجرا شود و بهترین راهکار موثر به سایر مناطق تسری یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازيتا

      حالا اين مسئولين چرا اينقدر عجله دارن براي از بين بردن اين حشرات،سه سال هست كه پدر مردم دراومده ،چند سال ديگه هم روش، فكر كنم توي بيني و ريه هامون ديگه پر از سفيد بالك هست.ما راضي نيستيم اينقدر وقت و هزينه براي مردم هدر بدن،به همون برجها و ساختمونهاشون برسن بهتره

    • مهیار

      واقعا که سر اینم راهکارای شاخ دار بدین و میلیارد میلیاد پول این مردم بی زبون رو بخورین , نمیشه چند روز مونده به شروع بارندگی سم پاشی کنین و وقتی مردن بارون بشورتشون؟

    • بدون نام

      درختهای توت رو قطع کنید و درخت دیگری که مشکلدار نباشه جایگزین کنید!

    • محمود

      اما به نظر من بهترین راه حل اینه که درست زندگی کنیم....دروغ نگیم،غیبت نکنیم،تهمت نزنیم،ربا نخوریم،ذهن بیمار نداشته باشیم،مال مردم رو نخوریم،در پی کسب روزی حلال باشیم،حقی رو ناحق نکنیم و بدونیم که اگه به همین روال که الان داریم زندگی میکنیم ادامه بدیم باید منتظر عقوبت های بسیار سخت تر باشیم ... البته اونهایی که درست زندگی کردن رو پیشه گرفته اند تعدادشون اندک و بسیار تنها هستند

    • بدون نام

      نمیدونم چی باید به شهرداری گفت لقب بی لیاقت یا چیز دیگه نمیدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج