۶۰۰۱۹۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

دستِ بازِ دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دست دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باز است.

خبرگزاری ایسنا: محمد کاظمی در همایش تکریم و تقدیر از بازنشستگان ملایر، با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه مبنی برافزایش حقوق کلیه بازنشستگان به ویژه افرادی که پیش از سال ۸۵ بازنشسته شده‌اند، اظهار داشت: به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، ایراداتی توسط شورای نگهبان وارد شد با این وجود دست دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باز است و آن‌چه تصویب شد، این بود که هیچ بازنشسته کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی حقوق کمتر از ۲ میلیون تومان نداشته باشد البته دولت می‌تواند با درصدهایی این مبلغ را افزایش دهد .

وی در بخش دیگری به تلاش‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برای به ثبت رسیدن ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در بین رقیبان بسیار اشاره و ابرازامیدواری کرد: زمینه‌های لازم برای به ثبت رساندن ملایر به عنوان شهر جهانی مبل و منبت ایجاد شده و برگزاری جشنواره ۱۰ روزه و استقبال مردم و مسافران در بازدید و خرید از بازار مبل ملایر خود گویای این مطلب است .

وی از تلاش برای به ثبت رساندن ملایر به عنوان شهر جهانی انگور خبر داد و خاطرنشان کرد: در پنجمین جشنواره خوشه برتر که در ملایر برگزار شد، از معاون جهادکشاورزی قول همکاری و پیگیری پرونده ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور را گرفتیم و امیدواریم تا سال آینده ملایر نه تنها در کشور بلکه در جهان مطرح شود .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تخصیص ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای تجهیزات بیمارستانی را گام بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان ملایر عنوان و تأکید کرد: برای ساخت خانه‌های بهداشت روستایی نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان بودجه اعتبار گرفتیم. همچنین تأسیس بخش آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین(ع) و تأسیس دانشکده پیراپزشکی در ملایر از مهمترین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان ملایر است .

وی با بیان این‌که «پروژه راه‌آهن همدان- ملایر به مرحله قرارداد رسیده و اجرای آن به زودی عملیاتی می‌شود»، تصریح کرد: از مزایای این پروژه این است که مسافرانی که از تهران قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از راه‌آهن تهران- همدان- ملایر- کرمانشاه استفاده می‌کنند. البته خصوصیت مهم دیگر این پروژه علاوه بر مسافر، بحث بار است و در واقع امروز نخستین امتیاز ما در مقابل سرمایه‌گذارانی که در ملایر سرمایه‌گذاری می‌کنند، راه‌آهن است که زمینه توسعه یک شهر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      لطفا این همه ادای لطف کردن به بازنشستگان را درنیاورند حقوق ماهانه آنها را سروقت دهند کافیست، گوشها پراست!!!

    • بدون نام

      آقتیان شما اصلا خودتان را به کوچه علی چپ میزنید ما میگبم حقوق ما کم است شما صحبت سفر زایارتی میکیند ما میگیم بدبخت هستم شما میگی وام برایتان در نظر گرفته ایم با باحقوق پایه ما باید ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال بشود وسلام

    • بدون نام

      همش دروغ

    • بدون نام

      خیلی زحمت کشیدید شما به فکر مبل باش برای ما بیخودی دلسوزی نکن حداقل از معلمی که به شما خواندن ونوشتن یاد داد خجالت بکش

    • حمید

      انقدر دروغ میگید خجالت نمکشید هیچی خسته ام نمشید ازدروغ گفتن

    • بدون نام

      من بانظراون ۵۰۰۰۰۰۰۰ریالحقوق موافقم تا صدای همه در نیامده به فکر ما باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج