۶۰۰۳۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب آب‌گرفتگی انبار اداره هنرهای تجسمی

چندهفته‌اي است شايعه آب‌گرفتگي انبار اداره کل هنرهاي تجسمي در فضاي مجازي منتشر شده است. بنا بر اين گزارش، در فضاي مجازي خبري دست به دست مي‌چرخد که انبار اين اداره کل در تاريخ ٢٢ فروردين سال جاري دچار آب‌گرفتگي و آسيب‌هايي به تابلوها وارد شده است.

روزنامه شرق: چندهفته‌اي است شايعه آب‌گرفتگي انبار اداره کل هنرهاي تجسمي در فضاي مجازي منتشر شده است. بنا بر اين گزارش، در فضاي مجازي خبري دست به دست مي‌چرخد که انبار اين اداره کل در تاريخ ٢٢ فروردين سال جاري دچار آب‌گرفتگي و آسيب‌هايي به تابلوها وارد شده است.
مجيد ملانوروزي، مدير کل دفتر هنرهاي تجسمي وزارت ارشاد ضمن تکذيب اين شايعات اين اجازه را به رسانه‌هاي رسمي داد كه از انبار اين اداره بازديد كنند. به گفته او در اين اداره کل هيچ اتفاقي دال بر آب‌گرفتگي و ازبين‌رفتن هزار تابلو نيفتاده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار «شرق» ضمن رد هر نوع شايعه‌سازي در فضاي مجازي گفت: «من هم مي‌گويم آب كاليفرنيا و نيويورك را فراگرفته است... اين مگر خبر است و ما چرا بايد دنبال اين شايعات باشيم؟ ما خود بازرسي داريم و هر نوع اتفاقي از سوي ما قابل پيگيري است و در اسرع وقت در اختيار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت».
ملانوروزي با اشاره به كسي كه مسئول گنجينه بوده و بعد از سرقت چند اثر مورد توبيخ و اخراج واقع شده، افزود: «ما نسبت به هر مسئله‌اي مسئول و پاسخ‌گو هستيم اما نه به شايعات و حرف‌هاي بي‌منطق كه در كشورهاي بيگانه انجام مي‌شود بنابراين هر زمان رسانه‌هاي رسمي خواستند، مي‌توانند از مكان‌هاي مربوط به اين اداره بازديد كنند و ما هيچ‌ امر پنهاني نداريم و شايد نم‌برداشتن و چكه‌كردن در اين اداره اتفاقي محسوب شود كه اين هم خيلي زود قابل برطرف‌شدن است».
در پي انتشار خبري در فضاي مجازي كه در آن از سكوت رسانه‌ها و بي‌مسئوليتي مسئولان و عدم پيگيري هنرمندان ياد مي‌شد، خبرنگار «شرق» در يكي، دو هفته اخير با بخش‌هاي مختلف ادارات و نهادهاي وابسته به هنرهاي تجسمي تماس گرفت و در تمام موارد با تكذيب آب‌گرفتگي موزه هنرهاي معاصر، مؤسسه هنرهاي تجسمي معاصر و اداره كل هنرهاي تجسمي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مواجه شد. دفتر تجسمي اعلام كرده در هر لحظه كه رسانه‌هاي داخلي بخواهند، اين مكان‌هاي فرهنگي آماده بازبيني است و در آن هيچ اتفاق ناگواري به وقوع نپيوسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج