۶۰۰۴۰۰
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

پورشه ۹۱۱ GT۳ پکیج تورینگ معرفی شد

پورشه، نسخه پکیج تورینگ ۹۱۱ GT۳ را برای عموم به نمایش درآورد. این سوپر اسپرت با پکیج اضافه‌ای که به همراه دارد، براس استفاده‌های روزمره مناسب‌تر است.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: پورشه، نسخه پکیج تورینگ ۹۱۱ GT۳ را برای عموم به نمایش درآورد. این سوپر اسپرت با پکیج اضافه‌ای که به همراه دارد، براس استفاده‌های روزمره مناسب‌تر است.
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

باید بگوییم که پورشه باز هم یک نسخه دیگر از ۹۱۱ GT۳ برای رونمایی در دست داشت که تصاویر جاسوسی متعددی از آن منتشر شد و نام نهایی آن، پکیج تورینگ است. شای مهم‌ترین تغییر در این پکیج در مقایسه به GT۳ معمولی، حذف باله بزرگ عقب باشد که یک اسپویلر کوچک جایگزین آن شده است.
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

بر اساس گفته‌های وب سایت‌های آلمانی، قدرت موتور این نسخه همان ۵۰۰ اسب بخار است و گشتاور آن هم به همان میزان ۴۶۰ نیوتن متر باقی مانده است که از موتور ۶ سیلندر خطی ۴.۰ لیتری تامین می‌شود. البته مشتریان می‌توانند برای GT۳ معمولی، جعبه دنده ۷ سرعته PDK را سفارش دهند در حالی که نسخه پکیج تورینگ، تنها با جعبه دنده ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود.
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

عملکرد آخرین عضو از خانواده ۹۱۱، بدین ترتیب است که برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون، به ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد که به خوبی نسخه معمولی GT۳ است. همچنین این پورشه قادر است شتاب گیری را تا سرعت کیلومتر بر ساعت ادامه دهد که کمی کمتر از نسخه معمولی خواهد بود.
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

البته تغییرات ۹۱۱ GT۳ پکیج تورینگ، بیشتر از حذف باله عقب و تغییرات جزئی در کابین نیست. به گفته منابع آلمانی، قیمت این نسخه همان ۱۵۲۴۱۶ یورو در آلمان (۱۴۳۶۰۰ دلار در آمریکا) است. خریداران می‌توانند آپشن‌هایی چون پکیج کرونو، ترمزهای سرامیکی، سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو و برخی آپشن‌های دیگر را برای خودروی خود سفارش دهند.
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

این پورشه GT۳ بدون باله، یادآور ۹۱۱ کاررا RS ۲.۷ است که در سال ۱۹۷۳ و با یک پکیج به نام «تورینگ» عرضه می‌شد تا با ویژگی‌هایی که با خود به همراه داشت، یک خودروی اسپرت را به یک خودروی مناسب برای استفاده روزمره تبدیل می‌کرد. پورشه ۹۱۱ GT۳ پکیج تورینگ هم دقیقا همین وظیفه را بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبارک آقازاده ها و ژن خوبها باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج