۶۰۰۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلایه‌های پخش‌ کننده «دریاچه ماهی»

مدیر پخش نسیم صبا گفت: متأسفانه حمایتی در تبلیغات شهری از فیلم «دریاچه ماهی» با موضوع دفاع مقدس نشده و همچنان حمایت از این نوع آثار در حد حرف باقی مانده است.

سینماخبر : مدیر پخش نسیم صبا گفت: متأسفانه حمایتی در تبلیغات شهری از فیلم «دریاچه ماهی» با موضوع دفاع مقدس نشده و همچنان حمایت از این نوع آثار در حد حرف باقی مانده است.
سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره تبلیغات فیلم «دریاچه ماهی» گفت: تیزرهای فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به رسانه ملی ارائه شده است اما این نوع آثار با توجه به مضمون و محتوایی که دنبال می‌کنند نیاز است که بیش از دیگر آثار مورد توجه قرار گیرند. ما در اکران فیلم تلاش می‌کنیم تا فیلم را در سالن‌های مناسب و در سانس های خوب اکران کنیم اما تبلیغات در این نوع آثار از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی درباره تبلیغات شهری گفت: متاسفانه شهرداری هیچ بیلبوردی در اختیار این فیلم قرار نداده و هزینه تبلیغات شهری بسیار گران است . اگر شهرداری به این نوع آثار توجه بیشتری داشته باشد و حمایت کند ما شاهد رونق گیشه فیلم های دفاع مقدسی خواهیم بود اما متاسفانه تنها در حد حرف و شعار این حمایت ها باقی مانده است.

«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.

در این فیلم نادر فلاح، ستاره اسکندری، افشین هاشمی، حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، لاله اسکندری، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده به ایفای نقش می‌پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج