جاباما
۶۰۰۴۹۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اکران «خانه پدری» با رده‌بندی سنی فیلم‌های خشن

ابراهیم داروغه‌زاده؛ معاون نظارت و ارزشیابی از اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» بعد از توقیف چند ساله و با رده بندی سنی گروه فیلم‌های خشن خبر داد.

سینماخبر: ابراهیم داروغه‌زاده؛ معاون نظارت و ارزشیابی از اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» بعد از توقیف چند ساله و با رده بندی سنی گروه فیلم‌های خشن خبر داد.
داروغه‌زاده با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی «خانه پدری» که جزو ۵ فیلم رفع توقیف شده است، در گروه سینمایی هنر و تجربه و و به دلیل وجود صحنه‌های خشن در فیلم محدودیت سنی خواهد داشت.

فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۸۹ تولید شد و در جشنواره سی و سوم فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم در جشنواره همان سال نیز به دلیل وجود صحنه‌های خشن در سکانس‌های ابتدایی مورد انتقاد برخی از منتقدین قرار گرفت.

زمانی که «خانه پدری» برای اکران به شورای پروانه نمایش فرستاده شد اصلاحیه‌هایی در خصوص حذف سکانس‌های ابتدایی آن از سوی ارشاد در نظر گرفته شد که البته به این دلیل که اگر این سکانس‌ها حذف می‌شدند شاکله فیلم نیز به هم می‌خورد، عیاری این اصلاحیه‌ها را نپذیرفت و از اکران باز ماند.

چند ماه پس از این ماجرا بار دیگر درخواست پروانه نمایش از سوی عوامل این فیلم به ارشاد ارسال شد که بعد از بررسی‌های طولانی مجوز نمایش عمومی این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه در سال ۹۳ صادر شد. این فیلم در روزهای چهارم و پنجم دی ماه ۱۳۹۳ در گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد اما پس از آن مدت کوتاه اکران فیلم متوقف شد.

اکنون بعد از سه سال فیلم سینمایی «خانه پدری» به واسطه تشکیل کمیته صیانت از فیلم‌های توقیفی برای چندمین بار توسط اعضای این کمیته بازبینی شد و در نهایت تصمیم بر آن شد که «خانه پدری» با رعایت رده‌بندی گروه سنی فیلم‌های خشن در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود. البته این در حالی است که کیانوش عیاری؛ کارگدان فیلم در تماس تلفنی با خبرنگار آنا از این ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که از چگونگی اکران این فیلم خبری ندارد.

بر اساس این گزارش، لازم به ذکر است که هنوز از تاریخ اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» خبری منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج